روحانیون شهید علمداران دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب هستند 


روحانیون شهید علمداران دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب هستند 

مهاباد- ایرنا- امام جمعه سردشت گفت: روحانیون شهید علمداران دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب هستند و همواره روحانیت در صف مقدم ایثار برای کشور و جامعه بوده است.

ماموستا محمد واوی روز دوشنبه در دیدار با خانواده معظم شهید عظیمی اظهار کرد: این شهید والامقام در زمان حیات آنچنان در برابر دشمنان شجاعانه ایستادگی و مقابله می کرد که دشمنان را به ترس و وحشت انداخته بود.

وی افزود: ترس و هراس دشمن از ماموستا عظیمی به حدی رسید که ایشان را در جلوی درب مسجد حین ورود به مسجد ترور و به شهادت رساندند.

امام جمعه سردشت اضافه کرد: شهدای روحانی با حضورشان در نبردهای حق علیه باطل به مردم نشان دادند که روحانیون تا آخرین لحظه پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام می مانند.

ماموستا واوی تاکید کرد: روحانیون در کشور از ابتدای انقلاب تاکنون به ویژه هشت سال دفاع مقدس علم را باعمل خود و حضور در جبهه ها ورسیدن به شهادت ثابت کردند.

این دیدار با حضور جمعی از مسوولان شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام شد که در پایان از خانواده معظم شهید عظیمی تجلیل به عمل آمد.

شهید ماموستا محمد عظیمی امام جمعه سردشت بود که در سال ۱۳۶۶ توسط گروهک ضد انقلاب ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام