شجاعت سردار سلیمانی بی بدیل بود/ امنیت را مدیون حاج قاسم هستیم


شجاعت سردار سلیمانی بی بدیل بود/ امنیت را مدیون حاج قاسم هستیم

معاون سیاسی نیروی قدس، حضور مستقیم در میدان نبرد با داعش را گویای ایثارگری و شجاعت و اقتدار بی بدیل شهید سلیمانی دانست و یادآور شد: سردار سلیمانی تحت امر ولایت مبارزه بی امان با داعش را آغاز کرد و امنیت امروز منطقه را مدیون این شهید بزرگوار هستیم.

احمد کریمخانی در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با اشاره به عمق عشق و ارادت ملت ایران به سردار دل ها، اظهار کرد: دنیا صحنه عشق به سردار سلیمانی است و در همه کشورها از آمریکا گرفته تا اروپا برای ایشان مراسم یادبود برگزار کرده اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حاج قاسم به عنوان مکتب یاد فرمودند، تصریح کرد: زندگی و سیره سردار سلیمانی الگوی امروز و فردای جامعه ماست و قطعا پیروی از این الگو ما را به سعادت می رساند.

معاون سیاسی نیروی قدس سپاه پاسداران، اخلاص و مبارزه با نفس را خصوصیت شخصیتی حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: ایمان به خدا، مردم داری، دوستداری خانواده شهدا و ساده زیستی از دیگر خصوصیات سردار سلیمانی بود.

کریمخانی، همه شهدا از جمله شهید سلیمانی را دارای مقام شفاعت دانست و متذکر شد: سردار سلیمانی در طول حیات طیبه خویش نیز مصداق شهید بود و شهادت گونه زیست داشت. ایشان در آخرین روزها و لحظات زندگی مادی نیز دست از نیایش برنداشت و در هر حال به خداوند اتصال داشت.

وی سردار سلیمانی را به معنای واقعی کلمه ولایتمدار و عاشق ولایت دانست و ادامه داد: سردار سلیمانی ولایتمداری و اتصال دائم به ولی فقیه را از شئون عاقبت بخیری می دانست و لذا عامل گمراهی برخی از سیاسیون فاصله گرفتن از خط ولایت است.

معاون سیاسی نیروی قدس، حضور مستقیم در میدان نبرد با داعش را گویای ایثارگری و شجاعت و اقتدار بی بدیل شهید سلیمانی دانست و یادآور شد: داعش نه تنها دشمن اسلام و مسلمانان، بلکه جنایت علیه بشریت بود و لذا سردار سلیمانی تحت امر ولایت مبارزه بی امان با داعش را آغاز کرد و امنیت امروز منطقه را مدیون این شهید بزرگوار هستیم.

وی با اشاره به وجود صدها گروهک تروریستی در عراق و سوریه با وجود حمایت های مادی استکبار، گفت: اگر سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبودند، معلوم نبود امروز در عراق و سوریه چه وضعیتی داریم.

کریمخانی، تقویت جبهه مقاومت را یکی از دستاوردهای میدان داری حاج قاسم در منطقه دانست و بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی خیال می کردند با شهادت سردار سلیمانی می توانند به خواسته های شوم خود در منطقه برسند، اما راه شهدا و سلیمانی ها ادامه دارد.

کریمخانی، با تاکید بر لزوم تبیین مکتب حاج قاسم و عمل به وصیت نامه الهی سیاسی ایشان، خاطرنشان کرد: به زودی مستند خاطرات ساعات پایانی زندگی شهید سلیمانی تهیه می شود و می تواند برای نسل جوان درس آموز و هدایت کننده باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !