ولایتمداری و دید قوی نظامی از خصوصیات شهید سلیمانی بود


ولایتمداری و دید قوی نظامی از خصوصیات شهید سلیمانی بود

گناباد- ایرنا- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و هم رزم شهید سلیمانی، ولایتمداری، مطیع محض رهبر معظم انقلاب و دید قوی و باز نظامی را از خصوصیات این شهید ذکر کرد.

سردار سرتیپ پاسدار علی صلاحی روز دوشنبه به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید سلیمانی را نمی توان فقط یک فرمانده نظامی دانست بلکه وی شخصیتی جهانی داشت و همه چیز را به درستی تشخیص و محور مقاومت را به عنوان عامل مهم مقابله با استکبار در منطقه به هم متصل کرد.

وی ادامه داد: از نظر نظامی می توان شخصیت شهید سلیمانی را به مثلثی تشبیه کرد که یک ضلع آن تقوا و خداترسی است، این شهید همیشه خدا را ناظر بر اعمال خود می دید و عاشق ولایت مطلقه فقیه و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود.

قائم مقام فرمانده لشکر ویژه شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: شهید سلیمانی همواره بر این مساله تاکید داشت که اگر می خواهید دیده شوید برای خدا کار کنید خدا خودش باعث دیده شدن شما می شود و اگر برای غیر خدا خودنمایی کنید راه به جایی نمی برید.

وی افزود: ضلع دیگر مثلث نظامی شهید سلیمانی شجاعت و تدبیر بود وی همیشه در خط مقدم نبرد حضور داشت و چون حضور مستقیم در نبرد داشت با تدابیر خوب نظامی سرمنشاء رشادتهای خوب در دوران دفاع مقدس و مقابله با گروهکهای تکفیری نظیر داعش بود.

سردار صلاحی ادامه داد: شهید سلیمانی به هیچ گروه سیاسی گرایش نداشت و فقط ولابت مدار و مطیع خاص رهبر معظم انقلاب بود و بارها بر این مساله تاکید می کرد.

وی گفت: شهید سلبمانی با تدبیر و برنامه با داعش و سایر گروههای تکفیری در عراق و سوریه روبرو شده و در سخت‌ترین شرایط نبرد، بطور مستقیم در خط مقدم حضور داشت و در تحریم ها هم از نظر نظامی و اقتصادی به ایران کمک کرد و تحریم ها را دور می‌زد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس