شهید سلیمانی عامل همبستگی ملت در دوران معاصر است


شهید سلیمانی عامل همبستگی ملت در دوران معاصر است

مشهد- ایرنا- رییس اتاق مشترک ایران و تاجیکستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، روستازاده کرمانی بود که تبدیل به سردار بزرگ سپاه ولایت، علمدار مقاومت، سرباز وطن و بویژه عامل همبستگی ملت شد.

محمدحسین روشنک روز دوشنبه به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: حاج قاسم از آن‌ جهت قهرمان بزرگ ملی و عامل همبستگی جامعه شد که اطاعت از ولایت را افتخار و پیروی از فرامین امام خمینی (ره) در عدم وابستگی به جناح‌بندی‌های سیاسی را وظیفه پاسداری خود می‌دانست.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی که در مردانگی و ایثار، الگویی چون علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) و سرداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و افتخاری مانند رستم دستان فردوسی را در تاریخ دارند، در دوران معاصر نیاز به الگویی از جنس ایثار، مقاومت، مردانگی، قهرمانی، علمداری، فداکاری، ولایت‌مداری، دشمن‌ستیزی و شخصیت فراجناحی داشت که پروردگار متعال عنایت کرد و حاج قاسم قهرمان را به این ملت بزرگ هدیه داد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: حاج قاسم، علمدار مقاومت، سردار و سربازی معتدل و غیر وابسته به گروه‌های سیاسی، ولایت‌مدار و تسلیم اوامر ولایت، نماد و نشان پاسداران، سرداران، بسیجیان، جهادگران، ‌امیران و سربازانی بود که بیش چهل سال از ایران و انقلاب اسلامی دفاع کرده و می‌کنند.

وی افزود: حاج قاسم که به روستازادگی خود می‌بالید، دکترای واقعی ایثار و قهرمانی ملی جامعه را در عملیات‌ هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت گرفت لذا در آسمان دل مردم آزاده جهان به عنوان نماد آزادگی، مقاومت، ایثار، بزرگی و قهرمانی جای گرفت و همیشه زنده خواهد بود.

سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در پی حمله هوایی نیروهای تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر