بابلی‌ها از پیکر دو شهید گمنام استقبال و با آنها وداع کردند


بابلی‌ها از پیکر دو شهید گمنام استقبال و با آنها وداع کردند

ساری - ایرنا - بابلی‌ها همزمان با دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور خود از پیکرهای پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس استقبال و با آنها وداع کردند.

به گزارش ایرنا ، بابلی ها در یک هوای بارانی و سرد عصر امروز دوشنبه با حضور پرشور خود با دو شهید گمنام وداع و با آرمان های بلند شهدا تجدید پیمان کردند.

مراسم وداع این دو شهید گمنام از ترمینال بزرگ بابل واقع در موزیرج تا حسینه عاشقان سپاه ناحیه شهرستان بابل به صورت خودرویی و پیاده برگزار شد.

جمع زیادی از عاشقان و دلدادگان شهدا با حضور در حسینیه عاشقان سپاه کربلا ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا به عزاداری دومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

امام جمعه بابلسر در مراسم وداع با این دو شهید گمنام در حسینه عاشقان سپاه بابل بیان کرد: برپایی چنین مراسمی ضمن ارج نهادن به مقام شهداء برای ما بسیار درس آموز است.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور افزود: شهدای گرانقدر ما با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده اند و ما باید قدرشناس خون پاک شهدا باشیم.

وی اظهار داشت: ادامه دادن راه شهیدان اعم از ولایت مداری و الگو بودن در عرصه عبادی ، اجتماعی ، سیاسی و حوزه خانواده می باشد.

قلی پور گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی برای برقراری آرامش در جهان اسلام رشادت های زیادی از خود به خرج داد و هرجا صدای مظلومی را می شنید فریاد رس بود.

وی افزود : سردار حاج قاسم سلیمانی زندگی و مرگ توام با شهادتش سعادتمندانه بود که این مدل تنها نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس