شهید سلیمانی نقش بزرگی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی داشت


شهید سلیمانی نقش بزرگی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی داشت

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و منافع ملی کشور نقش بزرگی داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ پاسدار محمد «جواد نجفی» روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور چند هزار نفری مردم گیلانغرب افزود: سردار سلیمانی همواره نسبت به اصل انقلاب، انقلابی گری و نسبت به مسایل مختلف کشور، منطقه‌ای و بین المللی احساس مسوولیت نمود.

وی اظهار داشت:خط قرمز سردار سلیمانی انقلاب و انقلابی گری بود ،در مختصات محور مقاومت رنگ و نژاد و اکثریت و اقلیت برایش معنا نداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گیلانغرب گفت: آن چیزی که در تفکر حاج قاسم جلوه می نمود فقط اسلام بود، به پیروان همه مذاهب و فرقه ها خدمت کرد.

سرهنگ پاسدار نجفی افزود: شهید سلیمانی در نبرد با داعش توانست چشم فتنه‌ای که می خواست چهره اسلام را منفی نکند، کور کند، این سردار مجاهد زاهد عارف و عاشق به معنای حقیقی بود که ولایت پذیری و تعبد عقلانی برایش در اولویت بود.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور رییس جمهوری وقت آمریکا، دونالد ترامپ صورت گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس