زمین‌های لیگ برتر علیه سلامتی بازیکنان!


زمین‌های لیگ برتر علیه سلامتی بازیکنان!

سرمربی نساجی از کیفیت زمین‌های لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، هوادار و نساجی امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند. ساکت الهامی، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: جای هیچ بحث فنی‌ای نیست. کیفیت زمین طوری که حتی نمی‌شد دو ضرب زد. از مسئولان سازمان لیگ گله دارم چرا که دیروز باران آمده بود و زمین کاورکشی نشده بود و یخ زده بود. یکی، دو موقعیت ما موقعیت داشتیم و تیم خوب هوادار هم موقعیت‌هایی داشت که هیچ کدام کار فنی نبود. هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند.

او افزود: این مساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نمی‌خورد. خدا را شکر که مصدوم ندادیم. از سازمان لیگ خواهش می‌کنم در شرایطی که بازی‌ها فشرده است، شرایطی ایجاد کند که مصدومان تیم‌ها بیشتر نشود. به نظرم زمین امروز کرج بهتر از زمین ساری نبود. در دقایق پایانی بازیکنان دو تیم زور شوت کردن توپ را نداشتند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم که این بازی را به خوبی کنترل کردند و سوت زدند.

سرمربی نساجی درباره بیرون کشیدن مولایی از بازی گفت: بحث بیرون کشیدن محمد جواد مولایی بحث درون خانوادگی است و نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

الهامی درباره کیفیت زمین‌های لیگ برتر بیان کرد: در مورد زمین باید بگویم که کیفیت دو تیم چیزی نبود که امروز در زمین کرج دیدیم. کیفیت هوادار مقابل پرسپولیس یا استقلال متفاوت بود. فقط خدا را شکرد که مصدوم ندادیم. سازمان لیگ باید به شرایط زمین‌ها سخت‌گیری کند. الان تیم‌ها در اوج فشار هستند. هیچ کجای دنیا بالای سه، چهار بازی زیر پنج روز نمی‌شود. در اروپا هم سه بازی با فاصله کم برگزار می‌شود و بازی چهارم یک هفته زمان دارد تا بتوانند ریکاوری کنند. کیفیت زمین‌ها، سرما و مسائل دیگر باعث می‌شود که بازی‌ها کیفیت نداشته باشد. اگر فقط بحث برگزاری بازی‌هاست که هیچ اما اگر بحث کیفیت بازی است که با این زمین‌ها نمی‌شود.

او درباره تعطیل شدن دوباره پروژه تعویض چمن وطنی توضیح داد: از اول فصل به ما می‌گویند که از این هفته درست می‌شود. الان هشت روز است که کار تعطیل شده است. من از این شرایط واقعا خسته شده‌ام. الان نمی‌دانیم سه روز دیگر باید برویم مشهد که یک روز هم در آن جا تمرین یا بازی نکردیم. واقعا این که ۱۵ هفته میزبان نباشید آن هم برای تیمی که هویتش میزبانی و هواداری است، اتفاق بدی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا