قلعه‌نویی: امروز عاشقان نفت با ابر و سطل آب زمین را خالی کردند


قلعه‌نویی: امروز عاشقان نفت با ابر و سطل آب زمین را خالی کردند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان این که حق مردم مسجدسلیمان خیلی بیشتر از این‌ها است، گفت: امروز دیدیم که 30 تا 40 نفر از عاشقان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با کمترین امکانات با ابر و سطل در حال خالی کردن آبِ زمین هستند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان از هفته سیزدهم لیگ برتر با حساب ۲ بر صفر به سود تیم گل گهر به پایان رسید. امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: خدا را شاکریم که پس از چند هفته سخت توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. هفته‌های قبل هم بازی خیلی خوب انجام می دادیم اما امتیاز نمی‌گرفتیم.

وی ادامه داد: قبل از اینکه در خصوص مسائل فنی صحبت کنم، می‌خواهم درباره دغدغه های شهر مسجدسلیمان صحبت کنم؛ اینجا شهر اولین‌ها است اما با کمترین امکانات. از آقای فراز کمالوند و همکارانش نیز تشکر می‌کنم که با دست خالی ایثار می‌کنند که نفت مسجدسلیمان که عشق مردم این شهر است را به این صورت نگه می‌دارند. البته نفت چند هفته بود که در جام حذفی و لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده بود. کمالوند در مسجدسلیمان زحمت می‌کشد که این جای تشکر دارد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: حق مردم مسجدسلیمان خیلی بیشتر از این‌ها است و امیدوارم روزی برسد که یک استادیوم خوب و امکانات خوب در شهر اولین ها در همه ابعاد وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: تیم ما هنوز از نظر روحی روانی شادابی لازم را پیدا نکرده است و در بازی امروز نیز چهار پنج بازیکن‌مان را نداشتیم اما خوشحالم که بازیکنان جایگزین به نحو احسن تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

قلعه نویی عنوان کرد: امروز دیدیم که ۳۰ تا ۴۰ نفر از عاشقان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با کمترین امکانات از ساعت ۸ صبح امروز با ابر و سطل در حال خالی کردن آب زمین هستند. این‌ها عاشقی است و ان‌شاءالله به این عاشقی‌ها در همه ابعاد نگاه شود. عشق مردم مسجدسلیمان تیم نفت است و امیدوارم به این تیم بودجه داده شود. تیم نفت از هر نظر خوب است و به عنوان یک همکار از کمالوند تشکر می‌کنم. شاید کمتر کسی چنین کاری را انجام دهد که کمالوند و همکارانش در حال انجام آن هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه