استراتژی جدید امارات علیه مردم یمن بعد از سفر بنت به ابوظبی


استراتژی جدید امارات علیه مردم یمن بعد از سفر بنت به ابوظبی

وزیر اطلاع‌رسانی یمن فاش کرد بعد از سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی، مقامات این کشور استراتژی جدیدی را علیه مردم یمن اتخاذ کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن با اشاره به کشتی نظامی اماراتی که در آب‌های این کشور ضبط شده است اعلام کرد این کشتی حاوی مقادیری سلاح و خودرو‌های زرهی بوده است که نیرو‌های یمنی در ساعات آینده تصاویر آن‌ها را پخش خواهند کرد.

او در ادامه از رویکرد جدید امارات علیه یمن پرده برداشته و افشا کرد که بعد از سفر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی، مقامات این کشور استراتژی جدیدی را علیه مردم یمن اتخاذ کرده اند با این حال موازین جبهه جنگ تغییر خواهد کرد و ضبط این کشتی از اولین مراحل این اتفاق است.

ساعاتی پیش تلویزیون عربستان به نقل از ائتلاف سعودی اعلام کرد جنبش انصارالله یمن یک کشتی باری با پرچم امارات را در امتداد شهر الحدیده متوقف کرده است. این تلویزیون ابتدا مدعی شد این کشتی حامل تجهیزات پزشکی بوده است، اما مدتی بعد «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد کشتی باری اماراتی حامل تجهیزات نظامی است.

روز گذشته نیز مدیر شورای ترویج گردشگری یمن فاش کرد نیرو‌ها و پایگاه‌های نظامی اماراتی_صهیونیستی در جزیره «سقطری» با یکدیگر همکاری کرده و علیه مردم این کشور اقدامات خصمانه‌ای انجام می‌دهند.

امارات و عربستان به همراه یک ائتلاف عربی از هفت سال پیش تاکنون به یمن حمله کرده و بسیاری از منابع بکر این کشور را به غارت بردند، حتی آثار باستانی یمن نیز سرقت شده و به موزه «لوور» ابوظبی منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان