خطیبی : دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم ؛ تیم را تحت فشار نگذارید


خطیبی : دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم ؛ تیم را تحت فشار نگذارید

رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال مدعی شد رسانه ها و مردم استان مرکزی اغلب تیمش را تحت فشار می گذارند. نوشته خطیبی : دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم ؛ تیم را تحت فشار نگذارید...

خطیبی : دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم ؛ تیم را تحت فشار نگذارید

نشست خبری رسول خبری پس از دیدار آلومینیوم اراک - استقلال
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 | 18:44
خطیبی : دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم ؛ تیم را تحت فشار نگذارید

رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال مدعی شد رسانه ها و مردم استان مرکزی اغلب تیمش را تحت فشار می گذارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسول خطیبی می‌گوید که بازیکنانش از عملکرد داوری به شدت ناراحت بودند و او این ناراحتی را منتقل می‌کند.

به گزارش پارس فوتبال، رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال در ابتدا خطاب به خبرنگاران حاضر گفت:

به بازی امروز آلومینیوم چه نمره ای می‌دهید؟

او پس از پاسخ خبرنگاران گفت:

من از همه شما تشکر می‌کنم که همه گفتید بیست. من واقعا به این تیم افتخار می‌کنن و دیروز هم گفته بودم ما برای یک بازی خیلی خوب می‌آییم و واقعا بچه ها سنگ تمام گذاشتند. ایرادهایی داشتیم که برطرف کردیم و فکر می‌کنم با احترام به تیم استقلال و هواداران و کادرفنی و بازیکنانشان بازی از نیمه اول که شروع شد تا آخر بازی یک طرفه بود و گلر ما دو بار توپ را لمس کرد و حتی انقدر یک طرفه بود که حتی هافبک دفاعی هایمان هم یکی دو بار در زمین خودمان بودند و از لحاظ آماری کلا بازی دست ما بوده. چون دو تیم بالای جدول بودند بعضا بازی وارد احساسات می‌شود ولی ما منطقی بازی کردیم و تمام شرایط و آمارها برای ما بود و از لحاظ موقعیت سازی موقعیت های زیادی داشتیم و موقعیتی به حریف ندادیم و کسانی که بازی را دیدند حتی هواداران استقلال هم کیفیت بازی آلومینیوم را تحسین می‌کنند و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی افزود:

با تیم صدر جدولی بازی می‌‌کردیم و تنها تیمی بود که در شرایط بازی گل نخورده بود و دو گل روی ضربه ایستگاهی خورده بود و ما در بازی هم به آنها گل زدیم. بازیکنانم توانستند در بازی با تیم صدر جدول که دقایق اول گل دریافت کردیم اینطور نتیجه را برگردانند. حق ما برد بود ولی خدا را شکر می‌کنیم. تیم آلومینیوم الان شخصیتی دارد که خیلی ها برای مساوی می‌آیند.

خطیبی خطاب به هواداران آلومینیوم گفت:

از هواداران و مردم استان مرکزی و رسانه ها تشکر می‌کنم. از هواداران و رسانه ها و مردم یک خواهشی دارم چون واقعا تیم ضربه می‌خورد. تیم را تحت فشار نگذارید. صحبت از قهرمانی و آسیا می‌شود و انتظارات بالا می‌رود. انتظارات را بالا نبرید. بازیکنان استرس می‌گیرند و از لحاظ روحی و روانی به هم می‌ریزند. مطمئن باشید تا وقتی که من هستم همین روند ادامه پیدا خواهد کرد. اولویت ما فوتبال زیبا و شخصیت تیم آلومینیوم است. صحبت از این مسائل نکنید که انتظارات بالا نرود. این تیم سال دوم حضورش در لیگ برتر است. تیم هایی داریم که ۳۰ سال است در لیگ برتر هستند و سهمیه نگرفته‌اند ولی واقعیت این است که در این شرایط بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد. از این به بعد صحبت نکنید. مثل همیشه حمایت کنید. وقتی ما مقابل تیم صدرجدولی اینطور بازی می‌کنیم و این نشان می‌دهد ما یک تیم باشخصیت و تیم خوب از لحاظ فنی و شخصیتی هستیم. خواهش می‌کنم دیگر از این مسائل صحبت نکنیم و بازیکنان راحت کارشان را انجام بدهند.

خطیبی در خصوص مشکلات داوری و سکوت این باشگاه بیان کرد:

من معتقدم نباید از داوری صحبت شود. الان هم نمی‌خواهم صحبت کنم ولی امروز بازی که تمام شد و به رختکن آمدم بازیکنانم ناراحت بودند. می‌گویند آقا رسول چرا حق ما را نمی‌گیرید؟ ما زحمت می‌کشیم. خودم هم دوست ندارم صحبت کنم. اعتراض نداریم و اگر داشته باشیم هم باشگاه نامه می‌دهد ولی انتظار دارم که حرف بچه ها به گوش دوستان رسیده شود که واقعا زحمت می‌کشند. وقتی یک تیمی حرف نمی‌زند و مربی در کنفرانس داد و بیدار نمی‌کند نباید اینطور شود. امروز حق بازیکنانم این نبود ولی احترام می‌گذاریم و آرزوی موفقیت داریم. این صحبتی است که بازیکنان کردند و یک جاهایی بازیکن تحت فشار قرار می‌گیرد و در زمین عصبی می‌شود و آن زمان اعتراضات در زمین بیشتر می‌شود. باید از حق بازیکنانم دفاع کنم. خواهشم این است که از این به بعد برای ما بس است. تحمل ما تا حدی است د احترام هم گذاشتیم و اعتراض نکردیم. نمی‌گویم حق کسی را به ما بدهند؛ حداقل حق ما و بازیکنانمان را بدهند. انشاالله از این به بعد اشتباهی نبینیم. کارشناس ها همه چیز را می‌گویند.

سرمربی آلومینیوم در واکنش به مالکیت ۷۰ درصدی این تیم مقابل استقلال و بازی تهاجمی این تیم عنوان کرد:

در فوتبال تیمی که می‌بازد اگر در بازی بعد مساوی هم بگیرد قابل قبول است. ما از لحاظ روحی روانی با بچه ها در چند روزی که فرصت داشتیم صحبت کردیم و از لحاظ ذهنی آمادگی این بازی را پیدا کردند با اینکه کار سختی بود و اولین باختشان بود و فکر می‌کنم این باعث شد هم بازیکنان به ما بیشتر کمک کنند و هم خودشان در زمین بهتر کار کنند. دیروز هم گفتم بازیکنانم می‌دانند از این بازی چه می‌خواهند و ما هشت هفته اول را دیده باشید امروز هم همان بازی را انجام دادیم. ما بعد از هفته هشتم نوسان داشتیم ولی این بازی دوباره به هشت هفته اول برگشتیم؛ هم از لحاظ کیفیت فنی و هم موقعیت ندادن به حریف. اینجا نمره قبولی گرفتیم که بعد از یک باخت مقابل تیم صدرنشین اینطور بازی کردیم و این یک حسن بود.

او درباره عملکرد میثم مجیدی که بعنوان بازیکن تعویضی عملکرد بی نظیری داشت اظهار داشت:

من همیشه از بازیکنان بزرگ تیم تشکر کرده‌ام. میثم جای خود و بقیه بازیکنانی که در تیم از لحاظ سنی و سابقه بزرگتر هستند سنگ تمام گذاشتند و شخصیت خودشان را نشان داده‌اند. چه یک دقیقه و چه فیکس بازی می‌کنند با تمام وجود بازی می‌کنند. میثم که تعصبی که به شهر و تیمش دارد و من از لیگ یک با او کار می‌کنم با تمام وجود کار کرده و چون خوب تمرین می‌کنند مزد زحماتش را گرفت و جا دارد که از او تشکر کنم که نظم و انضباط تیمی را در تیم تزریق می‌کند و امیدوارم اراکی ها قدر او را بدانند. او شرایط خوبی دارد و باید قدر او را دانست. باتعصب است و برای این شهر و تیم من زحمت سنگ تمام گذاشته است.

سرمربی آلومینیوم راجع به تساوی تیمش بعد از باخت به صنعت نفت گفت:

در فوتبال اصلی هست که می‌گوید اگر تیمی بعد از یک بازی باخت، مساوی هم بگیرد، قابل قبول است. ما از لحاظ روحی – روانی در این چند روز که فرصت داشتیم، با بچه‌ها صحبت کردیم و از لحاظ ذهنی بازیکنان آمادگی این بازی را داشتند. اولین باختشان بود و کار سختی داشتند اما ما بیشتر از لحاظ روحی روانی کار کردیم و این باعث شد که بازیکنان بیشتر به ما کمک بکنند و هم به خودشان که در زمین چطور کار بکنند. بازیکنان من می‌دانستند از این بازی چه می‌خواستند. ما در این بازی نمایشی را داشتیم که در ۸ بازی نخست ارائه کردیم و بعد از چند نوسان، به کیفیت قبلی برگشتیم. هم از لحاظ کیفیت فنی و هم اینکه به حریف موقعیت ندهیم و آن هم مقابل تیمی که صدرنشین بود. فکر می‌کنم بازیکنان و کادرفنی نمره قبولی گرفتند که بعد از باخت توانستیم همچین نمایشی ارائه کردیم.

وی در مورد داوری تاکید کرد:

در مورد داوری صحبت نکنیم و بالاخره کارشناسان همه را می‌گویند. کارشناسان بعد از بازی گفتند و فقط من درباره داوری می‌توانستم حرف بازیکنان را بگویم که واقعا ناراحت بودند و می‌گفتند ما زحمت می‌کشیم اما این اتفاقات برای ما می‌افتد و اذیتمان می‌کند.

رسول خطیبی راجع به میثم مجیدی اظهار داشت:

همیشه از بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم تشکر کردم و میثم هم جای خود را دارد. بازیکنان باسابقه ما سنگ تمام گذاشتند و شخصیت خود را نشان دادند؛ چه وقتی یک دقیقه بازی می‌کنند و چه وقتی ۹۰ دقیقه بازی کنند. میثم تعصب زیادی به شهرش دارد و از وقتی در لیگ یک بوده هم این را نشان داده. چون خوب تمرین می‌کند، مزد زحماتش را هم گرفته. جا دارد از او تشکر کنم که در ایجاد نظم و انضباط تیمی به ما کمک می‌کند. امیدوارم اراکی‌ها در آینده چون این بازیکن زحمت کشیده، قدر او را بدانند. او یک بازیکن باتعصب است که برای این شهر و این تیم زحمت کشیده و برای تیم من هم سنگ تمام گذاشته است.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس