شرکت بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من


شرکت بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من

همزمان با سالروز شهادت قهرمان ملی ایرانیان سردار حاج قاسم سلیمانی بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من شرکت کردند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: هنرمندان فعال در حوزه تولید محتوای کلیپ و نماهنگ با ثبت 700 اثر تا صبح امروز پیشتاز ارسال آثار به رویداد قهرمان من بودند.
محمدصادق افراسیابی افزود: بخش‎ عکس و پوستر با ثبت 300 اثر و بخش نقاشی دیجیتال با شرکت 150 اثر بعد از بخش کلیپ و نماهنگ پرمخاطب‌ترین گروه‌های این رویداد 2 هفته‌ای را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 80 اثر نیز در بخش موسیقی و پادکست رویداد تولید محتوای قهرمان من شرکت کرده‌اند تصریح کرد: سایر آثار ثبت شده در دبیرخانه مجازی این رویداد در بخش‌های موشن‌گرافی، اینفوگرافی، انیمیشن، کتاب گویا و قصه‌گویی دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های کاربردی و کمیک موشن این رویداد شرکت کرده‌اند.

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ثبت 10 اثر در زمینه بازی‌های رایانه‌ای این رویداد را نشانه بصیرت و علاقه بازی‌سازان رایانه‌ای به انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به روند طولانی تولید بازی‌های دیجیتال که بیش از یک سال به طول می‌انجامد، حضور این تعداد بازی دیجیتال در رویداد تولید محتوای قهرمان من قابل تقدیر است.

شرکت بیش از 1500 اثر در رویداد تولید محتوای قهرمان من

بنا بر این گزارش رویداد تولید محتوای قهرمان من با هدف معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان در موضوعات «حاج قاسم؛ احترام به پدر و مادر، سردار دل‌ها؛ عشق به وطن، حاج قاسم و دفاع از حرم، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم و مردمی‌ بودن، سردار دلها و فرزندان شهدا و تبیین وصیت‌نامه شهید سلیمانی» در حال برگزاری است.

این رویداد به همت مجامع تخصصی فعالان دیجیتال کودک و نوجوان و ناشران دیجیتال اسلامی و حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فضای مجازی صدا و سیما، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه اول، سازمان سراج، انارستان، موسسه فهم و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در رویداد قهرمان من می‌توانند آثار خود را در سایت www.platzaar.ir بارگذاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو