نمایندگان از پاسخ وزیر صمت قانع شدند


نمایندگان از پاسخ وزیر صمت قانع شدند

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از قانع شدن نمایندگان سوال‌کننده از وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره کیفیت و مصرف سوخت خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید جواد حسینی کیا در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون متبوعش با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی، گفت: در این جلسه ۵ سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت. سوال محمد باقری درباره کیفیت و مصرف سوخت خودرو بود که سید رضا فاطمی امین توضیحاتی درباره برنامه‌های وزارت صمت برای ارتقای کیفیت و کاهش مصرف سوخت ارائه کرد که براساس گفته وی از ۳ سال آینده خودروهای کمتر از ۳ ستاره نباید تولید شوند. مقرر شد جلسه‌ای در این زمینه به منظور بررسی بیشتر برگزار شود.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن افزود: نماینده سوال‌کننده بعدی مصطفی رضا حسینی قطب آبادی بود و محور سوال نماینده شهربابک در مجلس عملکرد ایمیدرو بود که این نماینده از توضیحات ارائه شده، قانع شد.

حسینی‌کیا ادامه داد: ابراهیم رضایی هم از برنامه‌های این وزارت صمت درباره گام دوم انقلاب سوال کرد که نماینده مردم دشتستان از توضیحات وزیر قانع شد.

وی خاطرنشان کرد: سوال محمدحسن آصفری از وزیر صمت درباره مشکلات شهرک‌های صنعتی محور بود که فاطمی امین توضیح داد که برنامه‌هایی برای تامین زمین ارزان قیمت برای سرمایه‌گذاران وجود دارد که در نهایت نماینده سوال کننده از توضیحات قانع شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم گفت: همچنین عبدالناصر درخشان درباره مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر سوال کرد که پس از توضیحات فاطمی امین مقرر شد اقدامات لازم برای ثبت سفارش و تامین مالی ماشین آلات موردنیاز این کارخانه انجام شود و ظرف ۹ ماه آینده مشکلات رفع شود بنابراین نماینده ایرانشهر قانع شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...