پایداری وضعیت کرونا در اهر


پایداری وضعیت کرونا در اهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از روند پایدار وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: به لطف مشارکت مردم در امر واکسیناسیون وضعیت فعلی این شهرستان از نظر بیماری کرونا پایدار است.

محمد میرزاپور در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشکر از همکاری و مشارکت خوب مردم در دریافت واکسن کرونا اظهار کرد: تاکنون از کل جمعیت شهرستان اهر تعداد ۱۰۸ هزار و ۴۵۰ نفر دز اول، ۹۷ هزار و ۲۵۷ نفر دز دوم و ۲۶ هزار و ۷۶۹ نفر واکسن دز سوم خود را دریافت کردند که این نشان از مشارکت همه جانبه مردم در امر واکسیناسیون عمومی و از بین بردن این بیماری منحوس است.

وی افزود: تنها راه پیشگیری از بیماری انجام واکسیناسیون برای افزایش ایمنی جمعی است و افرادی که تاکنون جهت تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند باید در اسرع وقت جهت تزریق واکسن خود اقدام کنند.

میرزاپور با اشاره به ورود سویه امیکرون کرونا به کشور نیز از همشهریان درخواست کرد تا تعیین وضعیت بیماری استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

وی همچنین از افرادی که موعد تزریق دز دوم و سوم آنها فرا رسیده نیز درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به واکسیناسیون به مراکز سلامت مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر در پایان به روند نزولی تعداد بیماران بستری در بیمارستان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان باقرالعلوم(ع) این شهرستان ۲۱ نفر است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی