فیلم های خصوصی زن ماهشهری دست به دست چرخید


فیلم های خصوصی زن ماهشهری دست به دست چرخید

حوادث رکنا: با تلاش ماموران پلیس ، عامل انتشار فیلم های خصوصی یکی از شهروندان در بندر ماهشهر دستگیر شد .

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار فیلم‌های خصوصی اش در فضای مجازی ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت

سرهنگ فرشاد کاظمی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار شد.

وی ادامه داد: متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی بوده، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس فتا به جرم خود اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی و انتقام جویی بیان و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر با بیان اینکه گوشی‌های تلفن همراه وسیله مناسبی برای تهیه و نگهداری فیلم و عکس‌های شخصی و خانوادگی نیست بیان کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود د تا حد امکان از ذخیره کردن این نوع تصاویر در گوشی‌های تلفن همراه خودداری کرده و به هیچ عنوان آن‌ها را در فضای مجازی حتی برای نزدیکان خود به اشتراک نگذارند.

سرهنگ کاظمی گفت: همچنین شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه یا هر گونه مورد مجرمانه دیگر، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس: www.cyberpolice.ir بخش فوریت‌های سایبری اطلاع رسانی کنند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط