سرمربی نفت مسجدسلیمان: نامساعد بودن زمین در کیفیت بازی ما موثر بود


سرمربی نفت مسجدسلیمان: نامساعد بودن زمین در کیفیت بازی ما موثر بود

اهواز - ایرنا - سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما امروز نتوانست کیفیت فنی خوبی را به نمایش بگذارد که یکی از دلایل آن نامساعد بودن زمین بازی بود اگرچه دوستان تلاش بسیاری در این زمینه انجام داده بودند.

به گزارش ایرنا فراز کمالوند شامگاه دوشنبه پس از باخت تیمش مقابل میهمان خود گل گهر در نشست خبری بیان کرد: در بازی امروز مقداری کیفیت کار برای هر ۲ تیم به ویژه تیم ما پایین آمده بود.

وی گفت: تیم ما از نظر بازیکن بضاعت پایینی دارد از طرفی دستمان روی نیمکت بسته بود.

وی افزود: علاوه بر این، در بازی امروز پنج بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، و در نیمه اول بازی محمد امیری را از دست دادیم که این موضوع به تیم ما ضربه زد.

کمالوند ادامه داد: در هر صورت بازی تمام شده و باید خود را برای دیدار با نفت آبادان آماده کنیم.

وی افزود: داوری بازی مشکل چندانی نداشت و روی نتیجه اثرگذار نبود ولی معتقدم نیازی نبود به مسلم مجدمی کارت زرد نشان دهد.

کمالوند گفت: کمتر از ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات به تیم نفت مسجد سلیمان آمدم و از طرفی این تیم بازی دوستانه نداشت و بازیکنان بدنسازی نداشتند.

وی با بیان اینکه بازیکنان مدنظرمان را نتوانستیم برای تیم مسجدسلیمان جذب کنیم ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی افزود: از هواداران نفت مسجد سلیمان بابت این شکست عذرخواهی می کنم زیرا معتقدیم که در خانه نباید مقابل هیچ تیمی ببازیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان که عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری ۲ بر صفر گل گهر به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان