عزیزی‌خادم: در بحث جوانگراییِ فوتسال نباید نتیجه‌گرا باشیم


عزیزی‌خادم: در بحث جوانگراییِ فوتسال نباید نتیجه‌گرا باشیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال در آوردگاه جام جهانی عملکرد مناسبی داشت و نتایجی که کسب کرد، بد نبود اما اکنون باید به فکر جوانگرایی در این رشته باشیم.

به گزارش ایرنا، سومین جلسه کمیته فوتسال با حضور «شهاب الدین عزیزی خادم» در مرکز ملی فوتبال پیش از ظهر امروز(دوشنبه ۱۳ دی ماه) برگزار شد. در این نشست رییس فدراسیون فوتبال در خصوص روند توسعه رشته فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

عزیزی خادم در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی گفت: به‌رغم مشکلات عدیده مالی تیم ملی فوتسال پیش از حضور در لیتوانی در تورنمنت های تایلند و بلاروس شرکت کرد. در آوردگاه جام جهانی نیز عملکرد مناسبی داشت و نتایجش بد نبود اما اکنون باید به فکر جوانگرایی در این رشته باشیم. باید به استعدادها و جوان‌ها میدان دهیم تا بتوانیم با جوانگرایی زمینه ساز توسعه فوتسال در آسیا و جهان باشیم. در همین راستا نباید نتیجه گرا بود و برای پیشرفت باید با گذر زمان و با برنامه پیش رفت تا به اهداف خود برسیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه باید به استانها بها داد تا در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرند، بیان کرد: یکی از اهداف ما توسعه فوتسال در استانها استفاده از نیروهای بومی است. جوانگرایی و تغییر مهم است و در همین راستا گام بر می داریم تا به اهدافمان برسیم. تغییر، اصل اساسی و تحول در پیشرفت است و بدون شک برای ایجاد تحول باید سرمایه گذاری و هزینه کرد. بر همین اساس با ایجاد تغییرات اساسی می‌توان به رشد و توسعه فکر کرد. باید به جوان‌ها بها داد تا به موفقیت رسید.

عزیزی‌خادم: در بحث جوانگراییِ فوتسال نباید نتیجه‌گرا باشیم

رییس فدراسیون فوتبال از تعامل با وزارت آموزش و پرورش در جهت رشد فوتسال خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ما این است که در بخش آموزش و پروش مسابقات مختلفی را برگزار کنیم و با ایجاد تعامل با این وزارت، در مسیر توسعه قرار بگیریم.

وی خطاب به اعضا کمیته فوتسال عنوان کرد: مهمترین رقابت پیش روی تیم ملی فوتسال، حضور در جام ملت های آسیا است. باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و از اعضای کمیته فوتسال می خواهم که برنامه ها و نشست‌هایشان خروجی فنی داشته باشد تا بتوانیم برای موفقیت برنامه ریزی کرده و به هدفمان برسیم.

سومین نشست کمیته فوتسال با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال، حسین شمس مشاور عزیزی خادم در حوزه فوتسال، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی، وحید شمسایی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال و چند تن دیگر از فعالان این حوزه برگزار شد.

عزیزی‌خادم: در بحث جوانگراییِ فوتسال نباید نتیجه‌گرا باشیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر