93 نیروی سازمان پسماند در شهرداری بجنورد تعیین تکلیف می‌شوند


93 نیروی سازمان پسماند در شهرداری بجنورد تعیین تکلیف می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: 93 نیروی سازمان پسماند استان در بدنه شهرداری بجنورد تعیین تکلیف می‌شوند.

جمشید عین بیگی، ۱۳ دی ماه، در حاشیه بیست و نهمین جلسه رسمی شورای شهر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه رفع ابهامات در رابطه با نیروهای سازمان پسماند استان امروز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری انجام شد، اظهار کرد: بر این اساس قرار است نیروهای سازمان پسماند در شهرداری بجنورد مدیریت شود.

وی افزود: سازمان پسماند خراسان شمالی، مجموعه ای متشکل از چهار شهرداری استان بود که ۵۱ درصد از آن به شهرداری بجنورد تعلق داشت و دچار تغییر و تحولات شد.

وی ادامه داد: سازمان پسماند خراسان شمالی در نهایت منحل و ۵۱ درصد سهم شهرداری بجنورد به نام مدیریت شهری مرکز استان شد. در ادامه نیز سهم سایر شهرداری های استان با بدهی های آن ها صاف و به نام شهرداری بجنورد در آمد تا نهایتا شهرداری بجنورد مالک سازمان پسماند استان باشد و به سازمان پسماند شهرداری بجنورد تغییر نماید.

عین‌بیگی با بیان اینکه براساس اعلام استانداری، ۹۳ نیرو باید در بدنه شهرداری تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: وضعیت قرارداد این نیروها براساس شرایط قبل خواهد بود و تغییری اعمال نمی‌شود اما همچنان باید برای نحوه انعقاد آن جلسات تخصصی برگزار شود تا در این اوضاع مالی نامناسب، کمترین بار مالی بر دوش شهرداری بجنورد قرار گیرد ...

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به بررسی دفترچه عوارض محلی ۱۴۰۱، افزود: در خصوص مبلغ عوارض و خدماتی که شهرداری ارائه می کند باید گفت و گو کنیم تا یا تصمیم به افزایش آن ها برای سال آینده بگیریم یا آن ها را ثابت نگه داریم که البته هنوز تصمیم گیری نهایی در این خصوص انجام نشده و پس از تصمیم نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی