برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه دوم همراه با وداع با شهید دوران دفاع مقدس در کانون «دوستان آسمانی»


برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه دوم همراه با وداع با شهید دوران دفاع مقدس در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری حضرت زهرا (س) و گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها «شهید حاج قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگ بانوی جهان اسلام، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» میزبان محبان و عاشقان اهل بیت (ع) است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این مراسم از دوشنبه ۱۳ دی‌ماه به مدت چهار شب با برگزاری ویژه برنامه متنوع مذهبی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که همزمان با سالگرد شهادت «سپهبد شهید سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» برگزار می شود، یاد و خاطره این جهادگران عرصه ایثار و مقاومت گرامی داشته می شود.

گواهیان از برگزاری آیین وداع با شهید دوران دفاع مقدس در این مراسم خبر داد و گفت: آیین سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در این کانون فرهنگی و هنری همراه با استقبال از شهید تازه تفحص شده «معین الدین کهن» انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در طول این چهار شب، بچه های مسجد از سخنرانی «مهدی فصاحت» از اساتید و کارشناسان حوزه دین و نویسنده چندین کتاب در حوزه دین و دفاع مقدس بهره مند می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: همچنین حاضران در این مجلس معنوی از نوای ذاکرین اهل‌بیت (ع) همچون ️«فرشید میرزایی»، «ابوالفضل قناعت‌پیشه» و «امین بشارتی» بهره مند می شوند.

وی این مراسم را ویژه برادران و خواهران عنوان کرد و از عموم شهروندان برای شرکت در این مجلس معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود، دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)