هم افزایی و همدلی موجب توسعه و پیشرفت رباط کریم خواهد شد


هم افزایی و همدلی موجب توسعه و پیشرفت رباط کریم خواهد شد

تهران-ایرنا سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم گفت که هم افزایی و همدلی موجب توسعه و پیشرفت این شهرستان خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، امید احمدی روز دوشنبه در دیدار فرمانده سپاه شهرستان رباط‌ کریم و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان ، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) اظهار داشت: خودم را یک بسیجی میدانم و هیچ وقت خود را از بدنه بسیج جدا ندیده و نخواهم دید.

وی افزود: بسیج برخاسته از دل و بدنه مردم است و بسیج‌ مستضعفین یک نیروی مخلص است که خود را فدای مردم می‌کند.

احمدی ، نقش سپاه و بسیج را در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی با اهمیت دانست و گفت:بسیج و سپاه در کنار مردم و مسئولان با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در عرصه حضور دارند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم با اشاره به کاستی های موجود در کشور و شهرستان تصریح کرد: با کمک بسیج می توان مشکلات موجود را برطرف کرد تا رضایت مردم حاصل شود.

احمدی ابراز داشت: عدالت محوری، رسیدگی و رفع مشکلات محرومان و اصرار برای فرامین تدوین شده نظام مقدس اسلامی از اهداف دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی است.

وی ادامه داد:شهرستان رباط کریم پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد و همه باید از سرمایه گذاران ملی که برای شهرستان قدم بر می‌دارند حمایت کنند تا رونق اقتصادی شکل بگیرد.

فرماندار رباط کریم ، الویت مجموعه اجرایی شهرستان را خدمت به مردم بدون حاشیه دانست و گفت: همه باید با همدلی و هم افزایی برای یک نظام و یک دولت و مردم قدم بردارند.

احمدی تصریح کرد: ادارات و ارگان‌ها باید با بسیج تعامل و همکاری لازم را داشته باشند و از ظرفیت های گروه های جهادی برای کمک به جامعه محرومین استفاده شود.

فرماندار رباط‌ کریم در ادامه بیان داشت: باید کاستی ها در شهرستان به صورت محله ای شناسایی و خدمات فرهنگی و عمرانی براساس نیاز مناطق به صورت عادلانه توزیع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل