گل‌محمدی: به نتیجه دلخواه‌مان رسیدم/ گل خوردن را واقعا دوست ندارم


گل‌محمدی: به نتیجه دلخواه‌مان رسیدم/ گل خوردن را واقعا دوست ندارم

سرمربی پرسپولیس گفت تیمش نتیجه دلخواه و مدنظر او از بازی با تراکتور را کسب کرده است.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، دوشنبه شب بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و نتیجه دلخواه‌مان را هم گرفتیم. در هر صورت بازی سختی بود چرا که تیم حریف با توجه به نتایجی که در گذشته گرفته بود، انگیزه زیادی برای جبران داشت. انرژی زیادی برای کسب امتیاز گذاشتند. بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. در ادامه روی یک صحنه غافلگیر شدیم. حریف خیلی خوب از توپ گیری خود استفاده کرد و به گل رسید. تراکتور تیم قابل احترامی بود و نمی‌شد این تیم را دست کم گرفت.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بعضی از دقایق بازی یک مقدار تمرکز نداشتیم. در مجموع فکر می‌کنم بازیکنانم بازی خوبی انجام دادند. در نیمه دوم خیلی باانگیزه و فعال‌تر بازی کردیم و توانستیم بیش‌تر توپ را به جریان بیندازیم و از فضاها استفاده کنیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. ذهنیت بازیکنانم برای کسب پیروزی در بازی نمود داشت و فکر می‌کنم برای کسب این سه امتیاز تلاش کردند. بازی سختی بود. سه امتیاز مهم را با توجه به وضعیت جدول کسب کردیم.

او با بیان این که تیمش برای قهرمانی باید مبارزه کند و بجنگد، گفت: این سه امتیاز مهم بود. این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم و از شاگردانم تشکر می‌کنم چرا که انرژی خوبی گذاشتند و بازی تماشاگرپسندی را همراه با امتیاز لازم ارائه کردند.

گل‌محمدی درباره زمان رسیدن هنانوف، بازیکن تاجیک تیمش به شرایط مسابقه گفت: حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز کار دارد به آمادگی لازم برسد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر تیمی که می‌خواهد به جام برسد، باید ساختار دفاعی و تیمی خود را بهبود بخشد. همه بازیکنان باید مسوولیت دفاعی خود را بر عهده بگیرند. نباید گل بخوریم و یک تیم این‌قدر راحت دروازه خود را باز شده ببیند. در هر صورت بازیکنانی که در خط دفاعی ما هستند، تلاش زیادی می‌کنند. هیچ وقت گل خوردن یک تیم را نمی‌توان به حساب خط دفاعی گذاشت و تقصیرات را متوجه آن‌ها کرد. یک تیم همه با هم گل می‌خورند. باید روی این مساله بیش‌تر کنیم. در مجموع فکر می‌کنم که به حریف خیلی موقعیت ندادیم و بیش از دو، سه بار به دروازه ما نرسیدند که متاسفانه یکی از موقعیت‌ها گل شد. خودم گل خوردن را واقعا دوست ندارم. خوبی ماجرا این است که این اشتباه را جبران کردیم و بازی را بردیم.

وی درباره درخواست محمد انصاری برای پرداخت مطاباتش از تیم پرسپولیس به یک مرکز خیریه گفت: فکر می‌کنم اگر از آقای صدری بپرسید بهتر است. من در چند و چون قرارداد محمد انصاری نیستم. از کار خیر او خوشحال هستیم اما نمی‌دانیم در چه مرحله‌ای است.

سرمربی پرسپولیس درباره از دست رفتن پنالتی تیم توسط ترابی و تغییر پنالتی‌زن این تیم اظهار کرد: قطعا پنالتی‌زن ما تغییر نمی‌کند. تا وقتی ترابی در زمین باشد پنالتی‌زن ما است. او پنالتی‌های حساسی را گل کرده است و از این به بعد هم تا وقتی که در زمین باشد، پنالتی زن اول ما است.

به گزارش ایسنا، پیش از آغاز نشست خبری این بازی از ورود زنان خبرنگار به نشست خبری توسط نیروهای یگان ویژه حاضر در ورزشگاه جلوگیری به عمل آمد و یگان ویژه اعلام کرد دستور کتبی برای حضور بانوان خبرنگار در نشست خبری دریافت نکرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی