پد سلولزی | پد سلولزی ماینر به همراه لیست قیمت


پد سلولزی | پد سلولزی ماینر به همراه لیست قیمت

پد سلولزی از جمله محصولات ارائه شده در سایت نیکاسان می باشد. تجهیزات ماینر که معدن اصلی تولید بیت کوین است، مصرف انرژی بالایی دارد.

پد سلولزی از جمله محصولات ارائه شده در سایت نیکاسان می باشد. تجهیزات ماینر که معدن اصلی تولید بیت کوین است، مصرف انرژی بالایی دارد. این تجهیزات در طول استخراج بیت کوین به سرعت داغ می کنند. داغ شدن، اولین و جدی ترین خطر سوختن تجهیزات الکتریکی است. ماینر ها دستگاه های ارزان قیمتی نیستند به همین دلیل با خرید پد سلولزی ماینر می توانیم شرایط کاری مطلوبی برای این تجهیزات داشته باشیم. برای خرید پد سلولزی ماینر به فروشگاه اینترنتی نیکاسان مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نیکاسان عرضه کننده پد سلولزی ماینر قیمت مناسب و مقرون به صرفه است شما می توانید با مراجعه به وبسایت نیکاسان، لیست قیمت پد سلولزی ماینر را مشاهده و خرید خود را انجام دهید. ما در این مقاله سعی داریم به بررسی پد سلولزی ماینر بپردازیم پس با ما همراه باشید.

پد سلولزی ماینر

برای خنک کردن بیت کوین، از پد سلولزی استفاده می شود که روی کولر های سلولزی نصب می شود. برای ایجاد یک سیستم سرمایش تبخیری برای خنک کردن بیت کوین نمی توانیم از یک فضا بزرگ مانند ساختمان استفاده کنیم بلکه باید این سیستم را در حد و اندازه یک کولر سلولزی که از پد سلولزی ماینر استفاده می کند، کوچک سازیم. کولر های سلولزی دیواره هایی از جنس پد سلولزی ماینر است که آب به طور یکنواخت و پیوسته از طریق لوله ها به سمت لبه های بالایی پد سلولزی ماینر هدایت می شود و هنگامی که هوا از میان پد سلولزی ماینر در دیواره یک کولر سلولزی عبور می کند، رطوبت افزایش پیدا می کند و هوا خنک خواهد شد. این هوای خنک شده به وسیله یک فن در فضای داخلی کولر سلولزی مکیده می شود و برای خنک کردن سطح ماینر هدایت می شود.

پد سلولزی | پد سلولزی ماینر به همراه لیست قیمت

مزایا استفاده از پد سلولزی ماینر

استفاده از پد سلولزی ماینر با مصرف برق کمی همراه است چون در این روش قرار نیست که گرما را از محیط بگیریم بلکه می خواهیم گرما را به خارج از محیط انتقال دهیم. به همین دلیل بازده سرمایشی پد سلولزی ماینر بسیار مناسب است.

بالا بودن بازده سرمایش در عملکرد کولر هایی که در آن از پد سلولزی ماینر استفاده شده است باعث می شود تا مدت زمان کارکرد آن ها کمتر از دیگر سیستم های متداول سرمایش بیت کین باشد.

پد سلولزی ماینر قدرت جذب آب بالایی دارد به همین دلیل قدرت خنک کنندگی بالایی دارد. این قدرت خنک کنندگی باعث می شود تا حجم کولر سلولزی که در آن از پد سلولزی ماینر استفاده شده است کاهش یابد. در نتیجه می توان سیستم سرمایش بیت کوین ساخته شده از پد سلولزی ماینر را تا اندازه ای کوچک کرد که بتوان آن را در هر فضا محدود نصب و استفاده کرد.

پد سلولزی ماینر قابلیت شست و شو دارد. هم چنین بعد از شست و شو شکل و حالت خود را از دست نمی دهد. در روش های دیگر برای ایجاد سیستم سرمایش تبخیری با استفاده از پوشال، در اثر شست و شو حالت خود را از دست می دهند.

پد سلولزی ماینر مانع از جذب آلودگی و گرد و خاک می شود و در این عمل توانمندتر از پوشال ها می باشد.

استفاده از پد سلولزی ماینر باعث کم مصرف شدن تمام سیستم های خنک کاری بیت کوین می شود. این کاهش مصرف چه از لحاظ انرژی برق و مصرف آب مورد توجه قرار می گیرد.

با توجه به مزایا منحصر به فرد پد سلولزی ماینر نسبت به دیگر سیستم های سرمایش بیت کوین، خرید آن ضروری است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پد سلولزی ماینر با مشاوران نیکاسان در ارتباط باشید.

پد سلولزی | پد سلولزی ماینر به همراه لیست قیمت

خرید پد سلولزی ماینر

هزینه اجرای سیستم پد سلولزی ماینر در ابتدا کار تقریبا بالا است اما با توجه به مصرف کم انرژی و ماندگاری بالا این پد ها، هزینه نگهداری آن ها کمتر از روش های دیگر سرمایش تبخیری است. در نتیجه خرید و نصب یک سیستم سرمایش بیت کوین متکی بر پد سلولزی ماینر بسیار اقتصادی است. شما می توانید پد سلولزی ماینر را از فروشگاه اینترنتی نیکاسان تهیه کنید. هم چنین شما می توانید با مراجعه به وبسایت نیکاسان لیست قیمت پد سلولزی ماینر را مشاهده و خرید خود را انجام دهید. هم چنین برای خرید و مشاوره می توانید با مشاوران در ارتباط باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول