اظهارات یحیی پس از برد/ فدای سر ترابی که پنالتی را گل نکرد


اظهارات یحیی پس از برد/ فدای سر ترابی که پنالتی را گل نکرد

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم تراکتور گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم. البته کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم. کسب ۳ امتیاز حقمان بود.

او ادامه داد: با توجه به نتایج گذشته، تیم تراکتور انگیزه زیادی برای این بازی داشت. پنالتی هم به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم تا بازی برایمان راحت‌تر شود، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان ما به غیر از یکی، ۲ صحنه تمرکز خوبی بر روی بازی داشتند و انگیزه زیادی در این بازی داشتند.

اظهارات یحیی پس از برد/ فدای سر ترابی که پنالتی را گل نکرد

گل محمدی درباره اینکه همچنان ترابی پنالتی زن پرسپولیس است، گفت: تا زمانی که ترابی در زمین مسابقه باشد، او پنالتی زن اول ما خواهد بود. او پنالتی‌های حساسی را گل کرده است و او بهترین پنالتی زن ایران محسوب می شود و شکی در آن وجود ندارد. فدای سر ترابی که پنالتی را گل نکرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه امیدوار به بازگشت رای پرونده بازی‌های گل گهر است، گفت: به طور حتم کمیته استیناف رای نهایی را صادر می‌کند. امیدوارم رای صادر شود که عدالت در آن برقرار باشد. ما تمرکزمان بر روی بازی‌های آینده است و فقط امیدواریم که هر چه سریعتر این رای اعلام شود. به هر حال نزدیک به پایان نیم فصل اول هستیم و باید تکلیف ۸ امتیاز جابه جا شده مشخص شود. به نظرم هر چه سریعتر تکلیف این رای را مشخص کنند به نفع همه تیم‌های لیگ برتر فوتبال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا