رسمی؛ قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی تمدید شد


قرارداد تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه و برزیلی با باشگاه چلسی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شروع درخشان در استمفورد بریج و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در دوران حرفه ای و البته سوپرجام اروپا، تیاگو سیلوا به مدت یک فصل دیگر به فعالیت در چلسی ادامه خواهد داد. سیلوا در این فصل 22 بار در ترکیب چلسی حضور داشته و این بازیکن 37 ساله همچنین در بازی های خارج از خانه برابر تاتنهام و وستهام دروازه حریفان را باز کرده است.

نمایش های درخشان این بازیکن مدیران چلسی را مجاب به تمدید قرارداد با تیاگو سیلوا حتی در این سن و سال کرده و او تا پایان فصل بعد در لندن باقی خواهد ماند. تعداد بازی های تیاگو سیلوا در لباس چلسی پس از تساوی دیروز این تیم مقابل لیورپول به عدد 56 رسید.

تیاگو سیلوا پس از تمدید قرار گرفت: "بازی کردن در اینجا و در باشگاه چلسی واقعا لذت بخش است. هرگز فکر نمی کردم سه سال در این باشگاه بزرگ بازی کنم، بنابراین بسیار خوشحالم که برای یک فصل دیگر در چلسی می مانم. می‌خواهم از خانواده‌ام، باشگاه، مارینا و آقای آبراموویچ برای فرصت بازی در چلسی تشکر کنم. من با تمام توان برای این باشگاه و هوادارانی که از زمان ورود همیشه در کنار من بوده اند تلاش خواهم کرد."

رسمی؛ قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی تمدید شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت