کوتاه‌از‌فرهنگ‌و‌هنر


فصل چهارم از مسابقه «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب و با اجرای دوباره محمدرضا علیمردانی پس از یک فصل غیبت، ساخته می‌شود. سری سوم مسابقه «شب‌های مافیا» با گردانندگی کامبیز دیرباز که خود در سری دوم این مجموعه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشت، ساخته شد. سری چهارم این رئالیتی‌شو که برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید و پخش می‌شود و در حالی که...

ارکستر سمفونیک تهران پس از ۲ سال وقفه از آغاز همه‌گیری بیماری کرونا، قرار است میزبان مخاطبان خود در تالار وحدت باشد و سمفونی شماره ۶ چایکوفسکی و کنسرتو ویولن پرویز محمود را اجرا کند. در کنسرت بهمن‌‌‌ ارکستر سمفونیک تهران، پدرام فریوسفی به عنوان سولیست ویولن، ارکستر را همراهی می‌کند. کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان ۷ و ۸ بهمن از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران، درباره تعطیلی سینماها در ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: «به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، تمام سینماهای کشور در روز چهارشنبه بعد از اذان مغرب و عشاء تعطیل می‌شوند.»به گفته او این تعطیلی در روز پنج‌شنبه۱۶ دی هم ادامه دارد و سینماها فعالیت خود را از روز جمعه مجددا آغاز می‌کنند.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها