فیلم برداری مخفیانه شاگرد بوتیک از بانوان در اتاق پرو/ کلاهبرداری با سربرگ جعلی دانشگاه شهید بهشتی


فیلم برداری مخفیانه شاگرد بوتیک از بانوان در اتاق پرو/ کلاهبرداری با سربرگ جعلی دانشگاه شهید بهشتی

در بسته خبری «آژیر» امروز، از جزئیات کشف لباس‌های قاچاق در چهارراه یافت آباد تا شناسایی سوله تولید روغن مایع غیرمجاز در جنوب تهران مطلع خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان _ در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

راه اندازی سایت فروش لوازم ساختمانی با جعل‌ای نماد

سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا تهران مدعی شدند پس از خرید در یکی از سایت‌های فروش کالا‌های ساختمانی مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

به گفته رئیس پلیس فتا تهران مالباختگان گفتند قصد خرید تجهیزات ساختمانی در فضای مجازی را داشته که با یک سایت فروش آنلاین این کالا‌ها با قیمت‌های ارزان که نماد اعتماد الکترونیک نیز داشته است، مواجه شده و پس از انجام فرآیند خرید و واریز وجه کالایی دریافت نکردند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: کلاهبردار با ایجاد یک سایت خرید آنلاین و جعل‌ای نماد اقدام به جلب اعتماد شهروندان و کلاهبرداری از آن‌ها کرده بود.

به گفته رئیس پلیس فتا تهران متهم شناسایی و در یکی از مناطق جنوبی پایتخت دستگیر شد و به کلاهبرداری از ۱۷ شهروند با ارزش مالی ۴۰۰ میلیون تومان اقرار کردند.

سرهنگ معظمی گودرزی گفت: شهروندان از سایت‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند خرید‌های اینترنتی خود را انجام دهند و از واریز هرگونه وجه تحت عنوان بیعانه و ... قبل از تحویل کالا خودداری کنند.

پرداخت دلار‌های جعلی در ازای دریافت ۱۰۰ سکه

سرهنگ اردشیر نادری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اخباری مبنی بر مراجعه دو فرد به طلافروشی واقع در محله پاسداران برای خرید تعداد قابل توجهی سکه به دست ما رسید.

به گفته سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران طلافروش در ازای تحویل ۱۰۰ سکه به مشتریان مبلغی حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را طلب می‌کند.

سرهنگ نادری گفت: افراد برای پرداخت این مبلغ اقدام به پرداخت دلار به طلا‌فروش می‌کنند تا سکه‌های خود را تحویل بگیرند؛ اما غافل از اینکه تمام دلار‌ها تقلبی است.

به گفته سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران با هوشیاری به موقع طلافروش متهمان دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ نادری گفت: متهمان سابقه دار نبوده و ساکن شهرستان‌های اطراف تهران هستند، این افراد توسط یک فرد سابقه دار اجیر شدند تا نقشه کلاهبرداری را برای نفر اصلی اجرا کنند.

کلاهبرداری با سربرگ جعلی دانشگاه شهید بهشتی

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند گفت: سیزدهم مهر امسال پرونده‌ای با موضوع جعل و کلاهبرداری اسناد و مدارک دانشگاهی به دادخواهی خانمی از شعبه ۶ بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران برای کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گفته رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرزاد فرزند شاکی مقیم خارج از کشور بوده و تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های ایران را داشته است، مادر او با گروهی که هویت واقعی آن‌ها مشخص نبوده آشنا و برای معرفی فرزندش به دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت ارز و سکه در چندین مرحله پرداخت و مدارک جعلی ثبت نامی دارای سر برگ دانشگاه شهید بهشتی را به او ارائه کرده اند.

سرهنگ دالوند گفت: شاکی با توجه به اوراق جعلی که توسط جاعلان در اختیار وی قرار داده اند به دانشگاه مربوطه مراجعه کرد که متوجه جعلی بودن اوراق و متضرر شدن خود می‌شود.

به گفته رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران هویت ۲ نفر از متهمان به نام‌های سمیرا با سابقه کیفری و جمشید شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۲۰ آبان امسال دستگیرشدند.

سرهنگ دالوند گفت: متهمان در اعتراف به جرم خود یکی دیگر از همدستانشان به نام سامان را معرفی کردند که این متهم نیز دستگیر شد.

شناسایی سوله تولید روغن مایع غیرمجاز در جنوب تهران

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: تیم کلانتری ۱۶۷ دولت آباد سوله‌ای در محدوده فدائیان اسلام شناسایی کرد که اقدام به تولید روغن مایع خوراکی تقلبی، بسته بندی و توزیع به صورت غیرمجاز می‌کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری در بازدید از محل ۶ هزار و ۷۰۰ لیترروغن مایع تقلبی درگالن‌های ۲۰ لیتری و ۲ هزار و ۴۰۰ بطری یک لیتری روغن مایع تقلبی بسته بندی شده و ادوات بسته بندی و پلمب کشف شد.

سرهنگ جلیلیان گفت: بادستور مرجع قضائی محل پلمب و پرونده به مرجع قضائی ارجاع شد.

فیلم برداری مخفیانه شاگرد بوتیک از بانوان در اتاق پرو

سرهنگ سلیمان شکری گفت: یک فقره مورد تصویربرداری غیرمجاز از بانوان در اتاق پرو در یکی از مجتمع‌های تجاری سطح حوزه کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب به دست ما رسید.

به گفته رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب یکی از فروشگاه‌های لباس به صورت غیر مجاز اقدام به تصویر برداری از بانوان در اتاق پرو کرده بود که در بررسی بیشتر و اظهارات شاکیان مشخص شد شاگرد فروشگاه با گوشی تلفن همراه اقدام به فیلم برداری می‌کرده که با هماهنگی صورت گرفته و اخذ مجوز قضائیی متصدی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ شکری گفت: متهم به جرم خود اعتراف کرد و دو نفر از شاکیان به کلانتری مراجعه و درخواست رسیدگی قضائی داشتند.

کشف لباس‌های قاچاق در چهارراه یافت آباد

سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: هشتم دی امسال، با دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر متنابهی پوشاک خارجی قاچاق، رفت و آمد خودرو‌های شوتی، تخلیه بار در یک پارکینگ و انتقال آن‌ها به بازار توسط موتورسیکلت، در محدوده چهارراه یافت آباد، بررسی صحت و سقم موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ماموران با ارائه مجوز قضائی وارد مکان مورد نظر شده و مقادیر انبوهی پوشاک زنانه و بچه گانه را مشاهده می‌کنند؛ پس از فراخوانی صاحبان پوشاک‌های دپو شده و عدم توانایی آنان در ارائه مدارک گمرکی کالا‌ها به همراه متهمان به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

سرهنگ گودرزی گفت: کالا‌ها شامل سه هزار و ۹۸ ثوب انواع پوشاک بچگانه و ۲ هزار و ۵۲۰ ثوب بلوز زنانه محصول کشور چین است که ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری با ارائه رسیدساز‌های جعلی از خریداران ارز/ دستگیری بیش از ۱۳۰ ارسال کننده پیامک جعلی ثنا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت