روزهای پایانی ثبت نام ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران


روزهای پایانی ثبت نام ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

مهلت ثبت نام ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نیمه اول بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود. ناشران داخلی تا پنجشنبه ۱۶ دی ماه فرصت دارند در این رویداد ادبی شرکت کنند.

حسین صفری معاون اجرایی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بهبود سامانه خرید کتاب، برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه و شیوه همکاری با نهاد‌ها و سازمان‌های دیگر خبر داده است. از جمله اینکه محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزارت ارتباطات و اطلاعات درخواست کرده، ترافیک رایگان برای ناشران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شود. همچنین از شرکت پست برای همکاری بیشتر با دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران درخواست همکاری شده است.

بنا بر اطلاعیه ثبت نام ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کلیه ناشران، مؤسسات فرهنگی، نهادها، انجمن‌ها، تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی واجد شرایط می‌توانند تا هفدهم دی ماه در بخش بین الملل نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیز شرکت کنند.

پس از پایان ثبت نام‌ها مشخص می‌شود در مجموع چه تعداد ناشر داخلی و خارجی برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرکت می‌کنند.

باید دید میزان تخفیف در دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران نسبت به دوره قبل کاهشی است یا افزایشی.

یک مسئله مهم دیگر در این میان، نبود مشکلات مخاطبان در اولین روز برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران است. سال گذشته استقبال مردم در نخستین روز این رویداد ادبی برگزارکنندگان را غافلگیر کرد و باعث شد در ساعات اولیه برپایی نمایشگاه سایت نمایشگاه مجازی کتاب با اختلال مواجه شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)