ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر؛ به رنگ مِس


ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر؛ به رنگ مِس

تهران- ایرنا- در ترکیب منتخب هفته‌ سیزدهم لیگ برتر بازیکنان مس رفسنجان بیشترین سهم را داشتند و در رده‌های بعدی شاهد حضور پررنگ تیم‌های صنعتی هستیم.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی روز دوشنبه با برگزاری هشت دیدار به انجام رسید که ۱۶ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد تا میانگین ۲ گل در هر مسابقه به ثبت برسد. تنها یک بازی گل نداشت و فقط ۲ تیم میزبان شکست خوردند.

در ترکیب منتخب هفته سیزدهم شاهد حضور نمایندگانِ فقط ۶ تیم هستیم. مس رفسنجان با چهار نماینده بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است و پس از آن شاهد حضور بازیکنان تیم های سپاهان، ذوب‌آهن، گل گهر، پرسپولیس و آلومینیوم هم هستیم.

گلر: حبیب فرعباسی(ذوب‌آهن)

در این هفته هیچ دروازه‌بانی نتوانست نمایش خاصی داشته باشد. با این وجود حبیب فرعباسی برای دومین هفته متوالی دروازه‌اش بسته ماند و نمایش بدون اشتباهی مقابل معدود حملات فجرسپاسی داشت.

ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر؛ به رنگ مِس

مدافعان: دانیال اسماعیلی‌فر(سپاهان)، عقیل کعبی(مس رفسنجان)، رامتین سلیمان‌زاده(آلومینیوم اراک)

دانیال اسماعیلی‌فر یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد. او این بار نیز در ترکیب سپاهان فوق‌العاده کار کرد و هر ۲ گل طلایی‌پوشان روی حرکات و ارسال‌های این بازیکن به ثمر رسید.

عقیل کعبی هم در جدال با تیم سابقش یک روز خوب را سپری کرد و کمک کرد تا تیمش ضمن رسیدن به یک برد شیرین، کلین شیت هم ثبت کند و از این بابت همه چیز بر وفق مراد او و هم تیمی‌هایش شد.

از رامتین سلیمان‌زاده هم باید یاد کنیم. آلومینیوم فشار چندانی را از سوی استقلال متحمل نشد اما این بازیکن به خوبی توانست مهاجمان بلندبالای استقلال را روی هوا متوقف کند و نسبت به آنها برتری داشته باشد.

ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر؛ به رنگ مِس

هافبک‌ها: مهدی حسینی( مس رفسنجان)، فرشاد احمدزاده(سپاهان)، سیامک نعمتی(پرسپولیس)، سعید صادقی(گل گهر سیرجان)

مهدی حسینی در مس نیز مانند دوران حضورش در آلومینیوم عملکرد استاندارد و خوبی از خود بر جای می‌گذارد. این بازیکن ۲۸ ساله این بار با یک شوت والی و تماشایی مقدمات پیروزی سه بر صفر تیمش را فراهم کرد.

فرشاد احمدزاده‌ی ۱۶۹ سانتی‌متری نیز یک بار دیگر در متن گل‌های منجر به برد سپاهان قرار داشت و یک بار دیگر با وجود قد و قامت کوتاهش با استفاده از یک ضربه سر به تیم حریف ضربه زد.

سیامک نعمتی دوباره به جمع بازیکنان اصلی پرسپولیس اضافه شده است. او این بار توانست گلی سه امتیازی را وارد دروازه تراکتور کند تا ارزش‌های خودش را بیش از پیش به رخ یحیی و کادرفنی سرخپوشان بکشد.

از سعید صادقی هم باید بگوییم. بازیکنی که در این هفته ۲ پاس گل داد. هر ۲ گل تیم گل گهر سیرجان روی پاس‌ها و ارسال‌های این وینگر جوان زده شد. صادقی جزو مهم‌ترین مهره‌های تیم امیرقلعه‌نویی است.

ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر؛ به رنگ مِس

مهاجمان: مجید علیاری(مس رفسنجان)، میلاد جهانی(ذوب‌آهن)، رضا شکاری(گل گهر سیرجان)

مجید علیاری که مقابل گل‌گهر ۲ گل به ثمر رسانده بود این بار در نقش پاسور، ۲ پاس گل داد تا مشخص شود در اوج آمادگی و بهترین فرم خودش به سر می‌برد. در این روزها جلوتر از گادوین منشا، باید از مجید علیاری به عنوان مهاجم اصلی تیم محمد ربیعی یاد کنیم.

میلاد جهانی در هفته سیزدهم جواب متقدانش را داد. آن هم نه با یک گل که با ۲ گل. آن هم نه ۲ گل عادی. مهاجم باتجربه ذوب گل دومش را با یک شلیک پای چپ تماشایی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه ایمان صادقی کرد و خشم این هفته‌های ناکامی را بدین شکل از وجودش بیرون کرد.

از رضا شکاری هم باید یاد کنیم. بازیکنی که کم‌کم با پست جدیدش در گل گهر خو گرفته و به عنوان یک مهاجم نمایش قابل قبولی داشته است. او این بار با یک ضربه سر گل اول تیمش را در چمن بی کیفیت مسجدسلیمان وارد دروازه نفت کرد تا سه امتیازی حیاتی به حساب ژنرال و شاگردانش واریز شود.

ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر؛ به رنگ مِس

سرمربی: محمد ربیعی(مس رفسنجان)

در هفته‌ای که تیم‌های صنعتی نمایش نسبتا خوبی داشتند ۲ تیم کرمانی به بردهای شیرینی دست پیدا کردند ولی مس موفق شد صنعت نفتِ اماده‌ی هفته‌های اخیر را که آلومینوم را به اولین شکستش رسانده بود؛ با سه گل در هم بکوبد. تیم محمد ربیعی بعد از سه هفته به برد رسید و دوباره در جرگه بالانشینان قرار گرفت.

ترکیب منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر؛ به رنگ مِس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ