معرفی تویوتا آوالون 2022 با تریم مشکی جذاب


معرفی تویوتا آوالون 2022 با تریم مشکی جذاب

کمپانی تویوتا پیش از برداشت خودرو آوالون از نمایشگاه‌های ایالات‌متحده، از نسخه نایت‌شید تیپ مشکی آن برای سال 2022 رونمایی کرد و سدان آینده مشکی‌رنگ فاقد پکیج TRD خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی تویوتا پیش از برداشت خودرو آوالون از نمایشگاه‌های ایالات‌متحده، از نسخه نایت‌شید تیپ مشکی آن برای سال 2022 رونمایی کرد و سدان آینده مشکی‌رنگ فاقد پکیج TRD خواهد بود. نسخه نایت‌شید هیبرید XSE جدید با رنگ‌های مشکی متالیک، صدفی یا نقره‌ای متالیک روانه بازار می‌شود و قسمت‌های خاصی از بدنه خودرو همچون پوشش آیینه‌ها، اسپویلر عقب، دستگیره درها، آنتن بال کوسه‌ای و مارک تویوتا، همگی به‌رنگ سیاه هستند. نایت‌شید به‌چهار چرخ آلیاژی 19 اینچی مشکی‌رنگ مجهز بوده و متریال سافتکس به‌کاررفته در کابین نیز به‌رنگ مشکی است.

معرفی تویوتا آوالون 2022 با تریم مشکی جذاب

نایت‌شید همانند تیپ‌های لیمیتد، هیبرید لیمیتد و تورینگ و همین‌طور مدل‌های XLE و XLE هیبرید آوالون البته به‌صورت سفارشی دارای سقف مونروف است و این خودرو همچنین به‌سیستم صوتی دارای هشت اسپیکر و نمایشگر لمسی 9 اینچی مجهز است. تیپ‌های لیمیتد و تورینگ از سیستم صوتی JBL پریمیوم با 14 اسپیکر بهره‌مند هستند که یک آپشن سفارشی برای سایر مدل‌ها محسوب می‌شود. تویوتا آوالون در شش تیپ مختلف برای سال 2022 عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود