رقص نور جذاب خودروهای تسلا با آپدیت نرم‌افزاری


رقص نور جذاب خودروهای تسلا با آپدیت نرم‌افزاری

تسلاموتور روز عید کریسمس رقص نور جذابی را در کانال یوتیوب خود قرار داد و این ویدئو اشاره محسوسی به‌آپدیت نرم‌افزاری V11.0 داشته و از یک جنبه بسیار خاص و ویژه می‌شود به‌آن نگاه کرد و تمام مدل‌های تسلا در این رقص نور شرکت کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،تسلاموتور روز عید کریسمس رقص نور جذابی را در کانال یوتیوب خود قرار داد و این ویدئو اشاره محسوسی به‌آپدیت نرم‌افزاری V11.0 داشته و از یک جنبه بسیار خاص و ویژه می‌شود به‌آن نگاه کرد و تمام مدل‌های تسلا در این رقص نور شرکت کرده‌اند. به‌روزرسانی نرم‌افزاری چند روز پیش به‌عنوان بخشی از «پکیج آپدیت تعطیلات» منتشر شده است و این پکیج همچنین شامل بهبود ویژگی‌های قبلی و همین‌طور معرفی ویژگی‌های جدید می‌شود. البته برخی تغییرات مهم چندان قابل‌ مشاهده نیستند؛ اما تاثیر بسزایی در عملکرد خودرو دارند.
آپدیت نرم‌افزاری V11.0 نخست برای خودروهای متعلق به‌کارمندان تسلا و در قالب نسخه بتا منتشر شد و پس از اجرای آزمایشی و رفع ایرادات، نسخه پایدار نرم‌افزار جدید برای خودروهای تسلای آمریکایی عرضه شد. مطابق با زمان‌بندی قبلی، نسخه V11.0 درست در روز کریسمس در دسترس تمام خودروهای تسلا در سراسر جهان قرار گرفت و نمایش رقص نور برای نخستین‌بار در خودروهای مدل X مشاهده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا