چانگان C385 وارد خط تولید شد


چانگان C385 وارد خط تولید شد

در تاریخ ششم دیماه 1400 خودروسازی چانگان، خط‌تولید آزمایشی پرچمدار سدان‌های الکتریکی‌اش را طی مراسمی اختصاصی که در کارخانه چونک‌کینگ (Chongqing Liangjiang) برگزار شده بود، افتتاح کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در تاریخ ششم دیماه 1400 خودروسازی چانگان، خط‌تولید آزمایشی پرچمدار سدان‌های الکتریکی‌اش را طی مراسمی اختصاصی که در کارخانه چونک‌کینگ (Chongqing Liangjiang) برگزار شده بود، افتتاح کرد. خودرو جدید چانگان که اواخر تابستان 1400 و به‌عنوان یک مدل مفهومی و با کد C385 آن را دیده بودیم، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، به‌خط‌تولید راه یافت تا نشان دهد که چانگان عزم جزمی برای حمله به‌بازار سدان‌های لوکس برقی دارد.

چانگان C385 وارد خط تولید شد

چانگان C385 سه‌ویژگی فنی بسیار مهم دارد. ویژگی نخست این است که مهندسان هوآوی در ساخت پلت‌فرم آن، نقش اصلی را داشته‌اند و علاوه‌بر هوآوی، شرکت CATL نیز که یکی از مشهورترین باتری‌سازان چینی است، همکاری نزدیکی با چانگان داشته است. دومین ویژگی چانگان C385 این است که از تکنولوژی ریموت اتوپارک بهره می‌برد و این یعنی برای پارک‌ کردن خودرو یا بیرون آوردن آن از پارکینگ، نیازی نیست پشت فرمان آن باشید! سومین ویژگی چانگان C385 استفاده از سیستم بازیابی انرژی گرمایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران