توضیح سازمان لیگ درمورد وضعیت سربازی 2 استقلالی


توضیح سازمان لیگ درمورد وضعیت سربازی 2 استقلالی

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید مرادمند و یزدانی، دو بازیکن استقلال تا تاریخ 1400/12/01 از نظام وظیفه مجوز دارند، مگر این‌که این مجوز تمدید شود.

به گزارش مشرق، عارف عارف نیا، معاون حقوقی باشگاه فولاد در رابطه با با ادعای این باشگاه در خصوص اینکه سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو بازیکن استقلال مشمول خدمت سربازی هستند و مجوز بازی کردن ندارند، اظهار کرد: ما هنوز شکایتی در خصوص یزدانی و مرادمند نداشتیم و اتهامی نزدیم. ما به خاطر شائبه‌ای که در خصوص دو بازیکن استقلال وجود داشت، نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم تا استعلامات لازم را بگیریم و سپس اقدام کنیم.

همچنین فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به صحبت‌های عارف نیا در این خصوص عنوان کرد: ما نمی‌توانیم استعلام باشگاه دیگری را به باشگاه فولاد دهیم و آن‌ها نباید منتظر پاسخ ما باشند. اگر شکایتی انجام شود، ارکان قضایی می‌توانند از ما مستندات بخواهند، نه اینکه یک باشگاه از ما استعلام باشگاه دیگری را بخواهد. باشگاه فولاد در صورت تمایل به ارکان قضایی شکایت کند تا آن‌ها از سازمان لیگ اسناد بخواهند.

او ادامه داد: ملاک ما در خصوص مجوزهای بازیکنان، حوزه نظام وظیفه و پلیس ۱۰+ است. مرادمند و یزدانی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ از نظام وظیفه مجوز دارند، مگر این‌که این مجوز بر اساس معافیت‌شان‌ تمدید شود. کارت بازی آن‌ها تا این تاریخ اعتبار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا