برگزاری نشست مسئولان فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام با سران وزارت ورزش‌وجوانان درباره فعالیت بانوان


برگزاری نشست مسئولان فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام با سران وزارت ورزش‌وجوانان درباره فعالیت بانوان

نشست مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه ادامه فعالیت بانوان در رشته های زیرمجموعه این فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این نشست با حضور بنیامین شکوه فر معاون پارلمانی حقوقی وامور استان ها ؛سینا کلهر معاون فرهنگی و همگانی وزارت ، کاظمی پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی مشاور و دستیار ویژه وزیر ورزش، فلاح مدیر کل حقوقی وزارت ورزش، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شاه‌محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اتفاقات اخیر حوزه بانوان در دفتر معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه بعد از بیان نکته نظرات و دغدغه های معاونت بانوان وزارت ورزش و مسوولان وزارتخانه، در نهایت تصمیم بر این شد که امورات آموزشی فدراسیون بدنسازی کما فی السابق به فعالیت خود ادامه دهد. به این ترتیب فدراسیون و هیات های استانی می توانند همچون گذشته به فعالیت های آموزشی خود ادامه دهند.

همچنین در خصوص رشته هایی که در بخش بانوان فدراسیون بدنسازی فعالیت داشتند و با توجه به در پیش بودن مسابقات فیتنس چلنج بانوان قهرمانی آسیا که قرار است در ایران برگزار شود، مقرر شد دستورالعمل های لازم تدوین شده و مجوزهای لازم با قید فوریت اخذ شود.

به این ترتیب روز چهارشنبه ١۵ دی ماه جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی در وزارت ورزش برگزار خواهد شد تا تصمیمات بعدی در خصوص تکمیل فرآیند اخذ مجوزهای قانونی رشته های فعال زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی اخذ گردد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر