قالیباف خواستار رسیدگی جدی و فوری به مناطق سیل زده کشور شد


قالیباف خواستار رسیدگی جدی و فوری به مناطق سیل زده کشور شد

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی از ستاد بحران کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر، وزارت نیرو و سایر دستگاه‌های مرتبط خواست نسبت به سیل اخیر مناطق جنوبی و غربی رسیدگی جدی و فوری کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدباقر قالیباف» در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی آب و فاضلاب کشور گفت: سیلی روزهای گذشته در مناطق غربی و جنوبی کشور مردم را دچر مشکلات فراوانی کرده است. با توجه به پیش بینی که هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور از جمله بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، جنوب کرمان لازم است این موضوع مورد توجه قرار گرفته و تمهیدات جدی اندیشیده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: دیشب تا دیروقت پیگیر این موضوع بودیم. چرا که شرایط زندگی مردم در این مناطق خوب نیست و حتما نیاز به توجهات جدی و آنی به زندگی روز مره مردم وجود دارد.

وی تاکید کرد: امیدوارم ستاد بحران کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر، وزارت نیرو و سایر دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند تا در این شرایط به هموطنان کمک شود. البته از اینکه باران آمده خوشحالیم ولی برای جبران آسیب دیدگی مردم امیدواریم توجه جدی و فوری انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق