ارائه 10 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به پیشران های جهاددانشگاهی خراسان شمالی


ارائه 10 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به پیشران های جهاددانشگاهی خراسان شمالی

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از معرفی برای پرداخت 10 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به پیشران های فعال طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان خبر داد.

حسن خوش صفا در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: با توجه به ابلاغ اعتبار مشاغل خانگی، پیشران های فعال در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از سوی جهاددانشگاهی به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

وی ادامه داد: پس از معرفی و اخذ مدارک اولیه و بازدید از کارگاه های این پیشران ها در نهایت با پرداخت تسهیلات به پیشران سوزن دوزی در شهرستان شیروان، عروسک سازی، فرش و گلیم در بجنورد موافقت شد.

خوش صفا با بیان اینکه هم اکنون پرونده این پیشران ها از سوی اداره کار به بانک ها ارجاع شده و افراد در حال ارائه تضامین لازم برای آزاد سازی تسهیلات هستند، افزود: دیگر پیشران ها در حوزه های پوشاک، گلیم، بازار فروش و عرضه نیز در گام بعدی برای تسهیلات معرفی می شوند.

وی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به منظور اعطای تسهیلات به پیشران ها در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تعامل مناسبی با جهاد دانشگاهی و پیشران ها دارد که سبب بروز نتایج مطلوبی در این اوضاع و احوال اقتصادی استان و کشور شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک