طاهری: سردار سلیمانی را یک معجزه می‌دانم


طاهری: سردار سلیمانی را یک معجزه می‌دانم

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جایگاه تاثیرگذار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی را یک معجزه می دانم.

مصطفی طاهری در گفت و گو با ایسنا، با گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در خصوص ابعاد مکتب فکری ایشان گفت: سردار سلیمانی را یک معجزه می دانم، شخصیت ایشان شخصیتی غیر از دیگران بود، در طول این سال ها شهدای بزرگوار زیادی داشتیم که عزیز بودند و برای ارزش های انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کردند، اما جایگاه حاج قاسم در میان تمام این شهدای بزرگوار بسیار بی نظیر است.

وی افزود: بحث مهم دیگر که برای اینجانب هم بسیار حائز اهمیت است بحث استراتژیست بودن ایشان است، اقدامات ایشان فقط یک مقطع و یک زمان را در بر نمی گرفت اقدامات ایشان سال های سال مانند خود انقلاب اسلامی ماندگار و اثرگذار است، به برکت وجود شهید سلیمانی ماندگاری منافع مادی و معنوی جبهه مقاومت یمن، لبنان و سوریه برای ما سال های سال است.

نماینده مردم زنجان در مجلس بیان کرد: برای مثال تاثیرگذاری اقدامات ایشان صرفا در همان زمان جنگ با داعش و شکست آن ها به پایان نرسید بلکه تاثیرگذاری این اقدام ارزشمند سال های سال برای جمهوری اسلامی ایران ماندگار است و موجب عزتمندی شد، بر همین اساس است که می گویم ایشان فردی استراتژیست بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: ابعاد اخلاقی، دین داری و اخلاص ایشان هم زبانزد همگان است، ایشان در این حوزه هم دارای شخصیتی ویژه بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!