ترویج مکتب سلیمانی در برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود


ترویج مکتب سلیمانی در برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود

مسئول فضای مجازی بسیج لرستان گفت: تبیین و ترویج مکتب سردار سلیمانی و پرداختن به ابعاد شخصیتی وجودی و معنوی آن شهید والامقام همواره باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

حسن حجت‌پور در حاشیه آیین اختتامیه رویداد پویانمایی دیجیتال «عقیق سلیمان» با اشاره به ظرفیت‌های فناوری ارتباطات فضای مجازی و دیجیتال، اظهار کرد: در عرصه فعلی یکی از ابزارهای بسیار مهم اهمیت در تغییر افکار، ذهن‌ها و رفتار نوجوان‌ها و جوان‌ها و همه مردم فضای مجازی است.

وی اضافه کرد : با توجه به اهمیت این بستر، بی‌شک نحوه تولید محتوا و توجه به موضوعات فرهنگی مؤثر در حوزه نرم‌افزار، انیمیشن و تصویرسازی بسیار قابل توجه است.

حجت‌پور با بیان اینکه در این عرصه نیازمند سرمایه‌های انسانی توانمند، کارآمد، متخصص و جهادگر و انقلابی هستیم، تصریح کرد: توجه به نسل جوان به‌عنوان نسل پرتلاش و پرامید کشور و برنامه‌ریزی در جهت کشف و بروز استعدادهای خلاق اولویت این سازمان است.

مسئول فضای مجازی بسیج لرستان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مشترک و همسو با نهادهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: در این میان انجام فعالیت‌های مشتر ک با حوزه هنری به‌عنوان متولی هنر انقلاب و برنامه‌ریزی دقیق و اجرای برنامه‌هایی در حوزه فرهنگ و رسانه نقش بسزایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امید است برگزاری رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال فرصت ارزنده‌ای در جهت معرفی استعدادهای جوان و توانمند مهیا کرده باشد، به موضوعات رویداد پویانمایی شامل ابعاد شخصیتی و زندگی‌نامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار شجاع ایران اسلامی، عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: تبیین و ترویج مکتب سردار سلیمانی و پرداختن به ابعاد شخصیتی وجودی و معنوی آن شهید والامقام همواره باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر