قانون‌مداری و مشی اعتدال سرلوحه امور زندانبانی سازمان زندان‌ها


قانون‌مداری و مشی اعتدال سرلوحه امور زندانبانی سازمان زندان‌ها

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: قانون‌مداری و مشی اعتدال سرلوحه امور زندانبانی سازمان زندان‌ها است.

عبدالمجید کشوری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی(رضوان الله) در جمع کارکنان زندان مرکزی حضور یافت و با آنان گفت‌وگو کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دکترمحمدی به عنوان اولین مدیرسازمانی باسابقه سالیان متمادی در سازمان زندان‌ها گفت: انتظار می‌رود با تلاش و دقت بیشتر سیاست‌های سازمان را در استان لرستان اجرایی کنیم.

کشوری با اشاره به سیاست‌های محوری سازمان زندان‌ها عنوان کرد: یکی از اقدامات چشمگیری که در این دوره مدیریتی در استان طی دوسال اخیر صورت گرفته، این بود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط سخت اقتصادی که حاکم بر کشور شد و علی‌رغم سختی‌ها و مشقت‌ها در این بازه زمانی در عین حال اتفاقات خوبی در زندان‌های استان رقم خورد که از مهمترین این اقدامات همدلی و همگامی کارکنان زندان‌های استان در مسیر پیشرفت و تعالی اهداف سازمانی است.

وی ادامه داد: امروز تنهاترین دغدغه در زندان‌ها، به دغدغه کار تبدیل شده و این تغییر نگرش مثبت، حاصل نقش مدیریت تعاملی و اعتدالی است.

این مقام مسئول افزود: یکی از موضوعات اولویت‌دار برنامه‌های دکتر محمدی، ریاست سازمان زندان‌ها قانون‌مداری و مشی اعتدال و تدبیر در امور زندانبانی است و در حوزه مدیریت زندان‌ها درنگ و تعلل پذیرفتنی نیست.

کشوری همچنین بر لزوم رعایت اعتدال، میانه‌روی و مردم داری، نهادینه‌سازی اصول انسانی و اخلاقی در زندان‌ها بع عنوان اصول مهم زندانبانی اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند