آمادگی کامل برای رفع نگرانی‌های تولید


آمادگی کامل برای رفع نگرانی‌های تولید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: همه باید تلاش کنیم سفره دهک‌های پایین جامعه کوچک نشود و نیازهای اساسی مردم به طور کامل تامین شود.

عزیزاله شهیدی فر در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه سازمان صمت نسبت به در اختیار قرار دادن امکانات لازم برای انجام وظایف بازرسی و نظارت بر بازار اقدام کند، گفت: باید آمادگی ما آنی و لحظه ای باشد و برای هرگونه چالش راه حل داشته باشیم.

وی ادامه داد: در بحث سورت و بسته بندی باید اقدامات بیشتری داشته باشیم و طبق نیاز کشورهای هدف اقدام کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۱۳۱ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور انجام شد که ۱۳.۵ میلیون قطعه آن در مازندران انجام شد، افزود: همه باید کمک کنیم تولید رونق داشته باشد چراکه مازندران در تولید مرغ کشور سرآمد است و باید بازار را در کشور پشتیبانی کنیم.

این مسؤول ادامه داد: کارگروه های تخصصی باید چالش، دغدغه ها و راهکارها را احصاء و به مراجع بالادستی اطلاع رسانی کنند و برگزاری جلسات کارگروه های ۴ گانه قرارگاه امنیت غذایی تحت نظر مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی باشد.

شهیدی فر با تاکید بر اینکه فرایند صدور دامدارکارت باید با جدیت ادامه پیدا کند، گفت: در تامین تخم مرغ استان اهتمام بیشتری صورت گیرد و مشکل کمبود تخم مرغ استان هرچه سریعتر رفع شود.

وی بیان کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در این حوزه بسیار مهم است و همه باید با درایت نسبت به روشنگری در جامعه اقدام کنیم.

شهیدی فر با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم سفره دهک های پایین جامعه کوچک نشود و نیازهای اساسی مردم به طور کامل تامین شود، ادامه داد: تا سطوح مراکز جهاد کشاورزی باید در جریان امور قرار گیرند و کشاورزان را مطلع و امور را روشنگری کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...