یزدی‌ها امسال 20 درصد سازش‌پذیرتر شدند


یزدی‌ها امسال 20 درصد سازش‌پذیرتر شدند

رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: در 9 ماهه ابتدایی سال جاری افزایش بالغ بر 20 درصدی میزان صلح و سازش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رقم خورده است.

«محمدرضا حداد» در راستای برنامه های تحولی قوه قضائیه و با اشاره به رسالت اصلی شوراها، تصریح کرد: استفاده از افراد ذی نفوذ جامعه محلی، متنفذین و کارشناسان خبره در ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌تواند یکی از گام های اثرگذار در حل اختلاف بین اصحاب دعوی و ایجاد صلح و آشتی بین طرفین باشد و از این طریق، پرونده های زیادی به صلح و سازش خواهد رسید.

این مقام قضایی اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۳۵ هزار و ۱۶۵ فقره پرونده دعاوی قابل صلح و سازش به این شوراها وارد شده که در این مدت ۱۸ هزار ۴۹۵ فقره پرونده به سازش منتهی شده و حکایت از سازش ۵۳ درصد دعاوی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، رئیس اداره توسعه حل اختلاف استان در پایان شوراهای حل اختلاف ویژه زندان را از موفق ترین شوراهای در عرصه سازش اعلام و اظهار کرد: با تلاش اعضاء این شعب در نه ماهه سال جاری تعداد ۴۸۹ نفر زندانی پس از اخذ رضایت شکات آنها از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خویش بازگشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا