تصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در فضای اینترنت منتشر شد


تصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در فضای اینترنت منتشر شد

فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو از امروز آغاز می‌شود. کمپانی چینی اخیرا زمان رونمایی از اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده خود را اعلام کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در روز 11 ژانویه (21 دی ماه) صرفا برای بازار چین معرفی خواهد شد. بعلاوه وان‌پلاس 10 پرو احتمالا پس از گذشت 2 ماه در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد. تا...

فرآیند دریافت پیش‌سفارش برای اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو از امروز آغاز می‌شود. کمپانی چینی اخیرا زمان رونمایی از اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده خود را اعلام کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در روز 11 ژانویه (21 دی ماه) صرفا برای بازار چین معرفی خواهد شد. بعلاوه وان‌پلاس 10 پرو احتمالا پس از گذشت 2 ماه در بازارهای بین‌المللی نیز عرضه خواهد شد.

تا امروز اطلاعات فراوانی در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر شده است؛ اما پیش از این هیچ تصویر زنده‌ای از آن در فضای اینترنت رویت نشده بود. امروز تصویری از وان‌پلاس 10 پرو به‌صورت آنلاین منتشر شده و این اسمارت‌فون در 2 مدل رنگی مشکی و آبی به معرض نمایش گذاشته است.

تصاویر منتشر شده، به‌کارگیری ماژول دوربین اصلی غول‌پیکر با طراحی مشابه سری گلکسی S21 را مورد تائید قرار می‌دهد. این ماژول به‌صورت شناور تا لبه جانبی بدنه گوشی کشیده شده است. ماژول مربعی‌شکل دوربین شامل 3 حسگر تصویربرداری و یک فلاش LED بوده و لوگوی Hasselblad نیز با افتخار روی آن هک شده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس 10 پرو احتمالا مجهز به یک پنل آمولد با رزولوشن 2K و فناوری LTPO 2.0، پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 8 نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌داخلی از نوع UFS 3.1 خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 12 و افزونه اختصاصی کمپانی موسوم به ColorOS 12 یا OxygenOS 12 (بسته به منطقه عرضه) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در فضای اینترنت منتشر شدتصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در فضای اینترنت منتشر شد
تصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در فضای اینترنت منتشر شدتصاویر زنده اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویر زنده وان‌پلاس 10 پرو لو رفت

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. این باتری از قابلیت شارژ 80 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی گوشی مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که ماژول دوربین پشتی از سنسور 48 مگاپیکسلی، لنز عریض 50 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری میزبانی خواهد کرد.

علیرغم فروکش شدن هیجانات پیرامون پرچم‌داران جدید وان‌پلاس، علاقه‌مندی کاربران به این دستگاه‌ها از بین نرفته و بی‌تردید گجت‌های جدید قادر به دریافت سهم خود از بازار خواهند بود. ایده معرفی سری وان‌پلاس 10 در ماه ژانویه از مدت‌ها قبل مطرح شده است. در این میان حتی به زمان آغاز دریافت پیش‌سفارش برای اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو (روز 14 دی ماه) نیز اشاره شده است.

پیش‌تر تصور می‌شد که کمپانی چینی در همان روز از پرچم‌داران خود رونمایی خواهد کرد. اما منابع دست‌اندرکار صنعت از قبل برای معرفی این هندست آماده شده‌اند. آن‌ها به تیزری دسترسی پیدا کرده‌اند که از معرفی وان‌پلاس 10 پرو در روز 11 ژانویه (21 دی ماه) حکایت دارد. شایان به ذکر است که در این روز، پرچم‌داران جدید احتمالا در کشور چین معرفی خواهند شد. بنابراین عرضه این هندست‌ها در بازارهای بین‌المللی به چند ماه بعد موکول خواهد شد. با این‌حال بی‌تردید به‌زودی جزئیات بیش‌تری در این زمینه مخابره خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی