بیانی: بی تجربگی مدافعان استقلال باعث باز شدن دروازه شد/مجیدی باید از مهاجم سرعتی استفاده کند


بیانی: بی تجربگی مدافعان استقلال باعث باز شدن دروازه شد/مجیدی باید از مهاجم سرعتی استفاده کند

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی دو تیم استقلال و آلومینیوم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: آلومینیوم تیمی است که خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و بازی...

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی دو تیم استقلال و آلومینیوم در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: آلومینیوم تیمی است که خیلی خوب نتیجه می‌گیرد و بازی سختی برای استقلال بود. زمانی که این تیم گل تساوی را دریافت کرد دیگر از دست کادر فنی کاری برنمی‌آمد و نمی‌توانستند واکنشی نشان دهند.

وی افزود: بی‌تجربگی مدافعان استقلال باعث شد که در دقایق پایانی بازی گل تساوی را دریافت کند. این تیم امتیاز حساسی را از دست داد و همان طور که مقابل فجر در دقایق پایانی بازی مساوی شد، این دیدار هم 2 امتیاز را بیهوده از دست داد.

بازیکن اسبق آبی پوشان در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: استقلال تیمی است که اگر گل نخورد می‌تواند دروازه حریفش را باز کند و اینکه ما بخواهیم 45 دقیقه در خارج از خانه دفاع کنیم، اشتباه است و مشکل در بازی به وجود می‌آورد. استقلال در نیمه دوم به خط دفاع رفته بود. با همه این مسائل اگر مدافعان در دقایق پایانی با تجربه عمل می‌کردند، استقلال برنده بازی می‌شد.

بیانی در مورد عملکرد مهاجمان استقلال هم عنوان کرد: همیشه گفته‌ام که یک مربی به ترکیب موفق تیم خود نباید دست بزند. چند وقتی است که مجیدی با دو مهاجم سرزن بازی می‌کند ولی اگر در کنار یک بازیکن قدبلند و سرزن، مهاجم سرعتی قرار بگیرد، تیم استقلال نتیجه خوبی خواهد گرفت. او باید به ارسلان مطهری فرصت بیشتری بدهد تا بتواند عملکرد خوب خودش را نشان دهد. او هر زمانی که در ترکیب آبی‌پوشان قرار بگیرد، می‌تواند به این تیم کمک کند.

وی در مورد شکسته شدن رکورد تیم استقلال که پس از 6 هفته دروازه آنها باز شد، اظهار داشت: مشخص بود که مجیدی بر روی تاکتیک دفاعی خود کار کرده بود و تا به امروز هم موفق بوده است. استقلال می‌تواند موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه حریفش شکل دهد تا دروازه آنها را باز کند. تیم فرهاد مجیدی در این فصل بد نتیجه نگرفته و خودش می‌داند که در نیم فصل دوم احتیاج به مهره‌ دارد.

این پیشکسوت خاطرنشان کرد: امیدوارم در نیم فصل دوم باشگاه مهره‌های خوبی در نظر بگیرد. استقلال شایسته کسب مقام قهرمانی است و امیدوارم بتواند با رسیدن به این موفقیت هواداران خودش را شاد کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن