ثبت‌نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا آغاز می‌شود


ثبت‌نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کورش پیرو مدیر بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این دوره جشنواره با اعلام این خبر اعلام کرد: بر اساس گاهشمار جشنواره، فرصت ثبت‌نام شش روز خواهد بود و ساعت 24 دوشنبه 20 دی ماه به خواهد رسید. به گفته او، تمام مواد تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از 15 دی ماه سال 1399 تا 15 دی ماه سال...

ثبت‌نام بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران از فردا آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کورش پیرو مدیر بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این دوره جشنواره با اعلام این خبر اعلام کرد: بر اساس گاهشمار جشنواره، فرصت ثبت‌نام شش روز خواهد بود و ساعت 24 دوشنبه 20 دی ماه به خواهد رسید.

به گفته او، تمام مواد تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) که از 15 دی ماه سال 1399 تا 15 دی ماه سال 1400 در داخل کشور اکران عمومی شده باشند و یا در سامانه‌های نمایش درخواستی به صورت آنلاین به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه تبلیغات سینمای ایران شرکت کنند.

پیرو تٲکید کرد: بر اساس آئین‌نامه، آثار ارزیابی‌شده در دوره‌های گذشته، پذیرفته نمی‌شوند.

گفتنی است کلیه آثار متقاضی شرکت در این بخش، بایستی ضمن مطالعه شرایط اختصاصی سه بخش [آنونس و تیزر، پوستر و عکس]در سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com، نسبت به عضویت، ثبت نام، تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری نمونه‌های آثار خود اقدام کنند.

‌چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403