صیادمنش در تیم منتخب جوانان آسیا در سال 2021 


صیادمنش در تیم منتخب جوانان آسیا در سال 2021 

 سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال تیم منتخب بازیکنان زیر 20 سال آسیا یا همان رده سنی جوانان را در سال 2021 اعلام کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، در این تیم نام یک بازیکن ایرانی هم به چشم می خورد و او کسی نیست جز الهیار صیادمنش که در اردوی تیم ملی به بهانه بازی با لبنان و سوریه حاضر شده بود و در بازی با سوریه دقایقی برای تیم ملی بازی کرد. او در یک فصل اخیر به عنوان بازیکن قرضی برای تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرد که نمایش خوب او در ترکیب این تیم که با 15 گل در 24 بازی و 7 پاس گل همراه بود موجب شد اوکراینی ها دوباره برای همکاری با این بازیکن ایرانی تقاضا دهند اما باشگاه فنرباغچه اعلام کرد هر تیمی در ادامه مسیر الهیار را می خواهد باید بابت او 3.5 میلیون یورو پرداخت کند.

اکنون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد خوبی از سوی تیم اندرلخت دریافت کرده و هیات مدیره این باشگاه در حال بررسی پیشنهاد مالی باشگاه ترکیه ای است. در صورتی که حضور در تیم اندرلخت برای الهیار سرانجامی نداشته باشد او در دور برگشت بازیها مجاب به حضور در اردوی تیم ترکیه ای است.

بیشترین بازیکن را در تیم منتخب جوانان آسیا در سال 2021 ژاپن دارد. با سه بازیکن. کره جنوبی ، ازبکستان با 2 بازیکن در جایگاه بعدی قرار دارند. از قطر – استرالیا – ایران و عربستان هم یک بازیکن در این ترکیب دیده می شوند. الهیار صیادمنش با توجه به روند خوبی که در تیم زوریا لوهانسک داشته با وجود بازگشت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی به نظر می رسد به بهانه بازی با عراق و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن یک بار دیگر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شود.

صیادمنش در تیم منتخب جوانان آسیا در سال 2021 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر