بهترین افزونه ها برای واتساپ وب


بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

با راه اندازی نسخه وب واتساپ می‌توانید افزونه‌هایی با کاربر‌دهای مختلف را استفاده کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان - سهولت استفاده، رمزگذاری سرتاسری و پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف به واتساپ کمک کرده تا تعداد زیادی از کاربران را جذب کند. اگر نسخه وب واتساپ استفاده کنید، تعداد فزاینده‌ای از افزونه‌های مرورگر وجود دارند که می‌توانند برای کمک به شما مفید باشند و باعث شوند بیشتر از این پلتفرم استفاده کنید. همه این افزونه‌ها با گوگل کروم و مایکروسافت اج سازگار هستند.

بیشتر بخوانید

ویژگی‌های مورد انتظار در واتساپ برای ۲۰۲۲

WATolkit

WAToolkit دو ترفند برای واتساپ در وب ارائه می‌دهد. ابتدا اعلان‌های پس‌ زمینه را فعال می‌کند، بنابراین هشدار‌های پیام‌های شما از طریق مرورگر وب ارسال می‌شوند و فرقی نمی‌کند که واتساپ را باز داشته باشید یا خیر. دوم، حباب‌های متن را به عرض کامل پنل چت گسترش می‌دهد. شما می‌توانید هر دو یا فقط یکی از آن‌ها را فعال کنید. روی نماد کوچک WAToolkit که در بالای لیست مکالمه ظاهر می‌شود کلیک کنید تا تنظیمات نمایان شوند.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

پسوند حریم خصوصی

افزونه Privacy یکی از برنامه‌های افزودنی ساده‌تر مرورگر واتساپ است، اما بسیار مفید است. می‌توانید از این قابلیت برای پنهان کردن پیام‌ها، رسانه‌ها، فیلد ورودی، تصاویر نمایه و موارد دیگر با استفاده از یک سیستم سوئیچ ساده استفاده کنید. اگر از نسخه وب واتساپ در دستگاهی استفاده می‌کنید که ممکن است شخصی به واتساپ شما و یا صفحه مانیتورتان نگاه کند، عالی است.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

WA Web Plus

WA Web Plus چند ترفند مختلف واتساپ را دارد که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید. می‌توانید پیام‌ها و تصاویر را محو کنید، وضعیت‌ها را مخفیانه مشاهده کنید، وضعیت تایپ خود را پنهان کنید، مکالمات را به بالای لیست پین کنید، پس زمینه چت سفارشی را اعمال کنید، واکنش‌های ایموجی را به پیام‌ها اضافه کنید و موارد دیگر. پنل افزونه را با کلیک کردن روی نماد نوار ابزار آن باز کنید، همه تغییراتی را که تمایل دارید را انتخاب کنید، همگی بلافاصله اعمال می‌شوند.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

WhatsAdd

WhatsAdd مجموعه دیگری از ابزار‌ها به جای یک ابزار منفرد است. پس از نصب آن، می‌توانید به گزینه‌های قالب‌بندی متن دسترسی سریع‌تری داشته باشید، تمام فایل‌های رسانه‌ای را در یک مکالمه دانلود و ایموجی‌های تایپ شده را به شکلک‌های واقعی تبدیل کنید. شاید مفیدترین ویژگی موجود در WhatsAdd امکان ایجاد پیام‌های از پیش تعیین شده است که می‌توان با یک کلیک از کادر ورودی متن به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

Zapp

Zapp کمی بیشتر یک ابزار کاربردی وب واتساپ است، زیرا به شما امکان می‌دهد سرعت و حجم صدای ضبط شده را که از طریق برنامه گوش می‌دهید تغییر دهید. یک دکمه جدید به نوار ابزار اضافه می‌کند که می‌توانید برای مشاهده رابط روی آن کلیک کنید. صدا را می‌توان بین صفر تا ۱۰۰ درصد تنظیم کرد و ویس‌ها را می‌توان از سرعت ۰.۵ برابر تا سرعت ۲ برابر گوش کرد که اگر تعداد زیادی ویس در واتساپ داشته باشید بسیار مفید است.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

WAIncognito

WAIcognito با اعلان‌های مزاحم سروکار دارد که وقتی به پیام‌های دریافتی دیگران نگاه می‌کنید، ظاهر می‌شوند. با نصب این افزونه، می‌توانید چت‌ها را بدون اینکه کسی بفهمد که آن‌ها را دیده اید، بخوانید. شما می‌توانید پیام‌ها را پس از چند ثانیه به‌ عنوان خوانده‌ شده علامت‌گذاری کنید در حالی که اصلاً خوانده نشده‌اند. این افزونه همچنین به‌ روز رسانی‌های «آخرین مشاهده» را که واتساپ ارائه کرده، غیرفعال می‌کند و به شما امکان می‌دهد پیام‌های حذف شده را بازیابی کنید.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

WheresApp

ماموریت WheresApp این است که واتساپ وب شما را دوستانه کند که این نکته خوبی است. راه اصلی برای انجام این کار این است که به شما این امکان را می‌دهد که بخش‌های مختلف رابط کاربری را پنهان کنید، در صورت تمایل می‌توانید از درهم ریختگی خلاص شوید و در صورت تمایل، فقط مکالمه فعلی قابل مشاهده باشد.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

Web Sender

Web Sender کمی بیشتر یک ابزار واتساپ متمرکز بر تجارت است، اما ویژگی‌هایی در اینجا وجود دارد که بسیاری از کاربران عادی نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. برای مثال می‌توانید مجموعه‌ای از پاسخ‌های سریع را که در بالای کادر ورودی متن ظاهر می‌شوند، سفارشی کنید. همچنین می‌توانید پیام‌ها را برای ارسال در زمان مشخصی در آینده برنامه‌ریزی کنید و می‌توانید به طور همزمان به چند نفر پیام دهید. این افزونه‌ای نیست که همه به آن نیاز داشته باشند، اما بسیاری از مردم آن را بسیار مفید می‌دانند.

بهترین افزونه ها برای واتساپ وب

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما