محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند


محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

در این گزارش محصولات اپل و ویژگی‌ های فاش شده آن‌ها را که انتظار می‌رود در سال 2022 ارائه شود، مشاهده می‌ کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان -به نقل از 9to5mac، اپل سال ۲۰۲۱ بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت. این غول فناوری برنامه خود را برای طراحی مک‌های جدید ۲۰۲۲ اعلام کرد. با نگاهی به برنامه ارائه شده توسط این شرکت برای سال ۲۰۲۲، دستگاه‌های جدید بیشتری در تمام دسته‌های محصولات اصلی اپل در راه هستند. در این گزارش به برخی ویژگی های فاش شده این محصولات می پردازیم.

مک بوک ایر

یکی از محصولات جدید مورد انتظار اپل، مک بوک ایر است. «مینگ چی کو» تحلیلگر معتبر اپل گزارش داده که مک بوک ایر ۲۰۲۲ در رنگ‌های مشابه رنگ‌های آی مک ۲۴ اینچی عرضه خواهد شد. همچنین این مک بوک جدید، مشابه آی مک دارای حاشیه‌ها و صفحه کلید سفید خواهد بود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مک بوک ایر می‌تواند دارای بریدگی مشابه مک بوک پرو جدید باشد، اما مشخص نیست که آیا این ویژگی واقعاً محقق خواهد شد یا خیر.

در نهایت از نظر قدرت پردازنده، مک بوک ایر جدید اولین مکی خواهد بود که از نسل بعدی تراشه M۲ استفاده می‌کند. پردازنده M۲ دارای همان تعداد هسته محاسباتی M۱ است، اما سریعتر کار می‌کند. طبق گزارش ها، این مک بوک قرار است در اواسط سال ۲۰۲۲ عرضه شود و پیش بینی می‌شود کمی گرانتر از مک بوک ایر فعلی باشد و قیمتش از ۹۹۹ دلار شروع شود.

محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

مک مینی و مک پرو

اپل در حال برنامه ریزی یک مک پرو جدید است که از اپل سیلیکونی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از نظر طراحی می‌تواند تقریباً نصف اندازه مک پرو فعلی باشد. شایعه شده که مک پرو جدید در ۲۰ یا ۴۰ پیکربندی هسته محاسباتی، متشکل از ۱۶ هسته یا ۳۲ هسته با کارایی بالا ارائه می‌شود. طبق گزارش ها، گزینه‌های GPU شامل گزینه‌های ۶۴ و ۱۲۸ هسته‌ای می‌شود.

به نظر می رسد اپل در حال برنامه‌ریزی یک مک مینی پرو با نسل جدید طراحی صنعتی است. Jon Prosser گزارش داده که مک مینی جدید دارای یک شاسی خارجی جدید با سطح بازتابنده پلکسی گلاس در بالا است.

محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

آی مک جدید

در حالی که اپل، آی‌ مک ۲۴ اینچی جدید را در آوریل ۲۰۲۱ معرفی کرد، طرفداران این برند در انتظار آی‌م ک ۲۷ اینچی هستند. در واقع، آی مک ۲۷ اینچی یکی از معدود فناوری های مجهز به اینتل است که هنوز در خط تولید مک اپل وجود دارد. به این ترتیب، انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۲۲ یک آی‌ مک ۲۷ اینچی جدید مجهز به سیلیکون اپل را معرفی کند. آی‌ مک جدید احتمالاً دارای یک تراشه سیلیکونی پیشرفته اپل باشد.

طبق گفته ها آی مک مانند مک بوک پرو جدید دارای پیکربندی مدل پایه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD خواهد بود. همچنین، iMac جدید دارای یک پورت HDMI، یک اسلات کارت SD و چندین اتصال USB-C/Thunderbolt است.

محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

آیپد پرو

آیپد پرو در سال ۲۰۲۱ با انتقال به تراشه M۱ برای قدرت و همچنین نمایشگر مینی ال‌ای دی در سایز ۱۲.۹ اینچی، به روز رسانی قابل توجهی دریافت کرد. مدت زیادی پس از معرفی آیپد پرو ۲۰۲۱، شایعاتی در مورد انتظارات از مدل نسل بعدی منتشر شد. اپل در حال توسعه یک آیپد پرو بازطراحی شده با پشت شیشه‌ای است. این تغییر، به آیپد پرو اجازه می‌دهد تا برای اولین بار از شارژ بی سیم و همچنین شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی کند. شارژ بی سیم معکوس این امکان را می‌دهد که یک دستگاه سازگار با شارژ بی سیم مانند آیفون یا ایرپاد در پشت آیپد پرو قرار گرفته و شارژ شود.

یکی دیگر از تغییرات در آیپد پرو ۲۰۲۲، گسترش فناوری نمایشگر مینی ال‌ ای دی به آیپد پرو ۱۱ اینچی برای اولین بار است. در واقع این یک فناوری نمایشگر است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ ایجاد شد. گفتنی است که اپل معمولا در نیمه اول سال مدل‌های جدید آیپد پرو را عرضه می‌کند.

محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

آیفون SE ۳

اولین آیفون جدیدی که در سال ۲۰۲۲ از اپل انتظار داریم، نسل سوم آیفون SE است. انتظار می‌رود این آیفون مشابه آیفون SE فعلی باشد. در حالی که شایعات حاکی از آن است که اپل در حال کار روی نوعی آیفون SE پلاس با نمایشگر بزرگتر است، مشخص نیست که آیا این آیفون در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود یا خیر؛ با این حال، انتظار می‌رود آیفون SE ۳ در نیمه اول سال عرضه شود. طبق گفته ها، آیفون ۱۴ یک تغییر اساسی در خط تولید آیفون است که این سری شامل دو مدل ۶.۱ اینچی و دو مدل ۶.۷ خواهد بود. خط تولید آیفون ۲۰۲۲ از نظر بازاریابی می‌تواند چیزی شبیه به آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس باشد. همچنین آیفون ۱۴ مکس پایین‌ترین قیمت را برای یک آیفون بزرگ ۶.۷ اینچی در حدود ۹۰۰ دلار خواهد داشت.

محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

اپل واچ سری ۸

انتظار می‌رود این سری اپل واچ نیز در سال ۲۰۲۲ بازنگری شود. اپل، سه مدل جدید اپل واچ را در پاییز ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد که شامل یک اپل واچ جدید سری ۸، یک اپل واچ جدید SE و یک نسخه اسپرت باشد. از نظر فناوری‌های سلامت، انتظار می‌رود اپل واچ سری ۸ یک سنسور دمای بدن اضافه کند که امکان ردیابی سلامت و تناسب اندام بیشتری را ایجاد می‌کند.

محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

ایرپاد پرو ۲

طبق گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی نسل دوم ایرپاد پرو برای عرضه در سال ۲۰۲۲ است. انتظار می‌رود ایرپاد پرو ۲ ایده جدیدی برای ارائه فناوری‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام داشته باشد. کوین لینچ معاون اپل نیز در مصاحبه‌ای به این امکان ایرپاد برای نظارت بر سلامت اشاره کرد.

نسل دوم ایرپاد پرو دارای طراحی فشرده‌تر است که قسمت پایینی این دستگاه را حذف می‌کند و ایرپاد کاملا داخل گوش قرار می‌گیرد؛ با این حال، این تغییرات تضمینی نیستند. گفته می‌شود که اپل برای حذف پایه ایرپاد پرو با چالش‌هایی مواجه شده و در عین حال ویژگی‌هایی مانند حالت شفافیت، تراشه H۱ و حذف نویز را نیز در بر می‌گیرد.

محصولاتی که اپل احتمالا در سال 2022 عرضه می کند

بیشتربخوانید

حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون ۱۴

گزارش از عطیه ذاکری

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی