دختر بی آبرو دخمه شیطانی داشت / در مازندران فاش شد


دختر بی آبرو دخمه شیطانی داشت / در مازندران فاش شد

رئیس پلیس فتا استان مازندران ازشناسایی ودستگیری دختر 23 ساله ای خبر داد که با خواستگاری اینترنتی از پسران واغفال آنها دست به کلاهبرداری زده بود.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد:چند تن از شهروندان ضمن مراجعه به پلیس فتا مازندران مدعی شدند، در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فردی آشنا شدنند و آن دختر ضمن ابراز علاقه از آنها ،به بهانه ازدواج مبالغی از قربانیان قرض گرفته است اما پس از آن ارتباط خودش را قطع کرده است و بعد از آن بود که فهمیدیم طعمه کلاهبرداری شده ایم .

اغفال و کلاهبرداری از پسران با خواستگاری اینترنتی

به گزارش رکنا، وی افزود: کارشناسان متخصص پلیس فتا مازندران اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره گیری از روش‌های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمه دختری 23 ساله بود که پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به کلاهبرداری ازحساب 6 نفر که ازاین نفرات 4نفرتشکیل پرونده داده بودند به مبلغ 5.000.000.000 ریال از شهروندان تا این لحظه اعتراف کرد.

سرهنگ خورشاد، رئیس پلیس فتا مازندران، با بیان اینکه در بسیاری از موارد هویت کاربران در فضای مجازی واقعی نیست و افراد کلاهبردار با هویت جعلی و در پوشش‌های مختلف فعالیت می‌کنند، توصیه کرد: کاربران در هنگام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند و اطلاعات خصوصی و هویتی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو