محمدی راد: ورزشکاران مستعد ایرانی به علم روز دنیا احتیاج دارند/ برخی از مربیان بدنسازی ایران هنوز سنتی کار می کنند


محمدی راد: ورزشکاران مستعد ایرانی به علم روز دنیا احتیاج دارند/ برخی از مربیان بدنسازی ایران هنوز سنتی کار می کنند

ملی پوش سابق تیم ملی کانو ایران گفت: ورزشکاران ایرانی استعداد زیادی دارند که برای کشف این استعدادها، باید براساس علم روز دنیا تمرین کنند و آماده مسابقات شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی راد ملی پوش سابق تیم ملی کانو ایران و مربی بدنسازی حرفه ای درباره شرایط بدنسازی در ایران اظهار داشت: فضای خوبی برای پیشرفت ورزشکاران ایرانی وجود دارد، اما متاسفانه برخی مربیان همچنان سنتی کار می کنند و با علم روز دنیا آشنا نیستند.

وی که دارای مدرک مربیگری حرفه ای بدنسازی NSCA است، ادامه داد: برای موفقیت ورزشکاران کشورمان در مسابقات جهانی و المپیک، یکی از اهداف من ایجاد انجمن آمادگی جسمانی در ایران است که در این راه، تمامی تجربیات بین المللی خود به ویژه فعالیت با تیم های دانشگاهی از جمله دانشگاه ساوتهمپتون انگلیس را به قهرمانان و مربیان ایرانی منتقل خواهم کرد.

مربی بدنساز تیم ملی هاکی روی یخ چین خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف من، برگزاری وبینارهای آموزشی و سمینارها برای ورزشکاران کشورم و همچنین فدراسیون هاست تا ضمن کشف استعدادها، قهرمانان را برای مسابقات جهانی و المپیک آماده سازیم. چرا که من تجربه کار با قهرمانان و مدال آوران مطرح ورزش جهان را دارم.

محمدی راد در پایان یادآور شد: در صورت ایجاد انجمن بدنسازی در ایران، ورزشکاران کشورمان توانایی رویارویی با تیم ها و قهرمانان بزرگ دنیا را پیدا می کنند و می توانند با تکیه بر اصول علمی و حرفه ای آمادگی جسمانی، برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند و پرچم مقدس ایران را در میادین بزرگ جهانی و المپیک به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است