تنها 40 درصد پیش پرداخت برای خرید آیفون 13 پرومکس از بازرگانی سیب


تنها 40 درصد پیش پرداخت برای خرید آیفون 13 پرومکس از بازرگانی سیب

زمانی خرید گوشی‌های آیفون برای اکثر افراد به یک رویا تبدیل شده بود. این امر با توجه به نوسانات ارز شدید در بازار ایران و همچنین قیمت‌های نجومی محصولات اپل، بیش از کشورهای دیگر احساس می‌شد. حال جالب است بدانید که امکان خرید اقساطی همه محصولات اپل در بازرگانی سیب فراهم شده است و می‌توانید خریدی به صرفه و عالی را داشته باشید. در این شیوه، شما تنها...

زمانی خرید گوشی‌های آیفون برای اکثر افراد به یک رویا تبدیل شده بود. این امر با توجه به نوسانات ارز شدید در بازار ایران و همچنین قیمت‌های نجومی محصولات اپل، بیش از کشورهای دیگر احساس می‌شد. حال جالب است بدانید که امکان خرید اقساطی همه محصولات اپل در بازرگانی سیب فراهم شده است و می‌توانید خریدی به صرفه و عالی را داشته باشید. در این شیوه، شما تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل محصول را پرداخت کرده و می‌توانید محصولات خود را در عرض چند دقیقه از فروشگاه تحویل بگیرید.

مابقی هزینه را نیز باید به‌صورت اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه پرداخت کنید. انتخاب نهایی با شما است و با توجه به شرایط کاری و زندگی خود، می‌توانید از دسته چک خود برای این شیوه از خرید بهره ببرید. هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و امکان خرید برای محصولاتی مانند آیفون ۱۲، آیفون ۱۱، اپل واچ، مک بوک و سایر محصولات اپل فراهم شده است. تنها کافی است که به سایت مراجعه کرده و هزینه‌های موجود را بررسی کنید و به فروشگاه بروید. در ادامه قصد داریم که بهترین گوشی سری آیفون 13 را مورد بررسی قرار داده و در مورد آن صحبت کنیم.

صفحه نمایش جذاب پروموشن

آیفون 13 امسال با تغییرات کمتری نسبت به سال گذشته همراه بوده است. اما همین تغییرات به‌ظاهر کم هم قابل توجه و در جایگاه خودشان بزرگ تلقی می‌شوند. شما با پرداخت هزینه آیفون 13 می‌توانید این‌بار از صفحه نمایش بهتر، باتری بزرگ‌تر و دوربین‌های بهبودیافته‌تر بهره ببرید. صفحه نمایش جذاب پروموشن هم یکی از تغییرات مهمی است که البته در نسخه‌های Pro آیفون 13 وجود دارد. این صفحه نمایش، از قابلیت نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است که البته به‌صورت متغیر بوده و بین ۱۰ الی ۱۲۰ هرتز در حال تغییر خواهد بود.

این روند سبب می‌شود که مصرف باتری دستگاه هم کاملا کنترل شده و بتوانید مثل همیشه برای مدت زمان بیشتری از گوشی آیفون خود استفاده کنید. با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید جزئیات رنگی بهتر، انیمیشن‌های شاداب‌تر و روشنایی بیشتر در صفحه نمایش خود برخوردار شوید. فراموش نکنید که این قابلیت‌ها در آیفون 13 پرو هم با قیمت پایین‌تر در اختیار شما خواهد بود و در صورت نیاز می‌توانید آن را نیز مدنظر داشته باشید. صفحه نمایش گوشی‌های امسال نشان می‌دهد که اپل با آینده روشن‌تری روبرو است و می‌تواند تحولات بیشتری در این زمینه ایجاد کند.

تنها 40 درصد پیش پرداخت برای خرید آیفون 13 پرومکس از بازرگانی سیب

دوربین‌هایی با سنسورهای بزرگ‌تر

اپل در ماژول دوربین امسال خود از سنسورهایی استفاده کرده است که ابعاد بیشتری دارند. همین ابعاد بیشتر، سبب می‌شود که دوربین‌ها بتوانند نور بیشتری را به سنسور خود وارد کرده و در نتیجه، کیفیت عکس‌برداری را بالا ببرند. این کیفیت بیشتر در زمینه عکس‌برداری شب نمود پیدا کرده است و بعد از اینکه کاربران چندان از عکس‌برداری در نور پایین آیفون ۱۲ راضی نبودند، اپل امسال تغییرات شگرفت و بسیار خوبی را فراهم کرده است. طبق معمول، با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید از یک سنسور بیشتر بهره ببرید و مثل حرفه‌ای‌ها از آن استفاده کنید.

در کنار این موارد آشکار، با خرید آیفون 13 می‌توانید از حالت سینمایی هم هنگام فیلم‌برداری استفاده کنید. حالت سینمایی کمک می‌کند که از فوکوس متغیر در هنگام فیلم‌برداری بهره برده و مانند یک کارگردان کارکشته عمل کنید. شما می‌توانید در هنگام فیلم‌برداری، فوکوس را مدام تغییر داده و این کار را در حین یا بعد از فیلم‌برداری انجام دهید. چنین امر مهمی سبب شده است که آیفون ۱۳ بیش از پیش به سمت استفاده‌های حرفه‌ای‌تر توسط کارگردانان سوق پیدا کند. امری که در گذشته هم چنین امری را شاهد بودیم و چند کارگردان فیلم‌های خود را تنها با آیفون ۱۳ فیلم‌برداری کرده بودند.

اپل واچ؛ ترکیبی عالی برای آیفون 13

اگر به دنبال ایجاد ترکیب خوبی با آیفون 13 خود هستید، می‌توانید به خرید اپل واچ فکر کنید. این دستگاه امسال همراه با ویژگی‌های متنوع و جالب در اختیار شما قرار گرفته شده است و می‌توانید طراحی زیباتر همراه با حالت‌های جدید برای تناسب اندام و ورزش را داشته باشید. این حالت‌ها سبب شده است که ارزش خرید اپل واچ سری ۷ بالاتر رفته و کاربران زیادی به سمت آن بروند. نکته جالب این است که هر دوی این دستگاه‌ها در کنار همدیگر بهتر کار می‌کنند و به مجموعه بزرگی از امکانات می‌توانید دسترسی داشته باشید.

فراموش نکنید که اپل واچ در زمینه سلامت بدن شما هم تاثیر گذار است و می‌توانید داده‌های مربوط به سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و بسیاری از امکانات دیگر را داشته باشید. می‌توانید نوتیفیکیشن‌های مهم خود را در آن دریافت کرده و حتی به آن‌ها پاسخ دهید. واچ فیس‌های اپل واچ سری ۷ هم توسعه پیدا کرده است و تنوع بیشتری خواهید داشت. یک استوری هیجان انگیز هم برای مواقع دویدن، دورچه سواری و پیاده‌روی شما آماده شده است که می‌توانید در حین گوش دادن به آن‌ها به حرکت خود ادامه دهید. اپل پشتیبانی از این استوری‌ها را به همین صورت ادامه داده و مدام قسمت‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند.

تنها 40 درصد پیش پرداخت برای خرید آیفون 13 پرومکس از بازرگانی سیب

خرید اقساطی و به‌صرفه از بازرگانی سیب

با استفاده از خدمات بازرگانی سیب، شما تنها با ۴۰ درصد از مبلغ کل این محصولات، می‌توانید صاحب‌شان شوید و حتی سریع آن‌ها را تحویل بگیرید. مابقی هزینه را هم می‌توانید به‌صورت اقساطی و بین ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. این شیوه به شما کمک خواهد کرد که استرس پرداخت این مبلغ بالا را نداشته باشید و بهتر آن را مدیریت کنید. این امکان برای تمام مدل‌های آیفون ۱۳ در کنار اپل واچ‌های مختلف امسال و سال‌های گذشته در اختیار شما خواهد بود.

محصولات دیگری مانند مک بوک، ایرپاد و سایر دستگاه‌های اکونومی اپل نیز در اختیار شما خواهد بود. رنگ‌های مختلف سری آیفون ۱۳ در کنار حافظه‌های داخلی متفاوت از ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت در اختیار شما هستند و هر کدام را با آزادی عمل و قیمت مناسب خودشان می‌توانید از بازرگانی سیب دریافت کنید. خرید آیفون 13 سبب می‌شود که حداقل تا ۵ سال آینده نیازی به تازه‌سازی گوشی خود نداشته باشید و حتی پشتیبانی از سیستم‌عامل جدید iOS را نیز همین‌طور مرتب دریافت کنید. این امکان معمولا قبال اندروید بسیار کوتاه‌تر است.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج