شهید سلیمانی از حب‌ دنیا و ریاست به دور بود


شهید سلیمانی از حب‌ دنیا و ریاست به دور بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از حب دنیا، ریاست و گرفتاری‌های روزمره به دور بود و همواره سعی می‌کرد تا با خدمت صادقانه به مردم رضای الهی را فراهم کند.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه در امامزاده صالح اردبیل اظهار کرد: دشمنان به هر وسیله‌ای متوسل شدند تا راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی را حقیر و کوچک نشان دهند در حالی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی انسان‌ها و آفریده‌های الهی از ارزش و جایگاه والا در مسیر تعالی و حرکت رو به جلو قرار گرفتند.


وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از همه ظواهر دنیا نظر حب‌الدنیا، حب‌الریاست، دوست داشتن طعام، خواب و راحتی دور شده بود و همواره سعی می‌کرد تا در برابر خداوند و بندگان او غرور کاذب را کنار گذاشته و زمینه مهر و محبت را در جامعه در بین اقشار مختلف فراهم کند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ویژگی‌های این شخصیت وارسته زمینه محبوبیت او را در همه کشورها فراهم کرده و امروز نام و یاد شهید حاج قاسم سلیمانی زبانزد عام و خاص شده است.


حجت‌الاسلام ستوده افزود: دشمنان با شهادت این فرزند برومند اسلام نه تنها به خواب و خیال راحت دست نیافتند بلکه روح با عظمت این شهید و تربیت‌یافتگان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از چشم بیگانگان زدوده است.


وی با تسلیت ایام فاطمیه به ویژگی‌ها و برجستگی‌های بزرگ بانوی اسلام در دفاع از ولایت اشاره کرد و ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به مانند مادرش زهرای مرضیه در دفاع از ولایت نه تنها کوتاه نیامد بلکه سعی کرد تا این دژ مستحکم را به عظمت و بزرگی یاد کند.


حجت‌الاسلام ستوده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز وظیفه صیانت و دفاع از ارزش‌های انسانی و الهی را داریم و قطعا نمونه و مصداق این ارزش‌ها را می‌توان در رفتار و سلوک شهید حاج قاسم سلیمانی به عینه مشاهده کرد.


در این مراسم ذکر مصیبت و مداحی شده و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد