2 کرونایی دیگر در باشگاه بایرن مونیخ


2 کرونایی دیگر در باشگاه بایرن مونیخ

با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، تست کرونای لروی سانه و دایوت اوپامکانو مثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که لروی سانه و دایوت اوپامکانو به کرونا مبتلا شده اند. همچنین تست کرونای کاتلین کروگر یکی از مربیان این تیم هم مثبت شده است.
باشگاه بایرن در ادامه اعلام کرد که حال هر ۲ بازیکن خوب است و در قرنطینه هستند. همچنین تست کرونای یوسیپ استانیسیچ، مدافع جوان بایرن منفی شده و او اجازه پیدا کرده است به تمرینات تیمش برگردد. شمار بازیکنان کرونایی بایرن مونیخ در حال حاضر به ۸ نفر رسیده است.

پیش از این تست کرونای مانوئل نویر، کینگزلی کومان، کورنتین تولیسو، عمر ریچاردز، لوکاس هرناندز و تانگوی نیانزو پس از بازگشت از تعطیلات مثبت اعلام شده بود.

سازمان لیگ فوتبال آلمان (DFL) فقط در صورتی اجازه تعویق مسابقات را به دلایل پزشکی می‌دهد که یک تیم نتواند حداقل ۱۵ بازیکن را برای روز مسابقه معرفی کند، که این امر هنوز در مورد بایرن صدق نمی‌کند.

بایرن مونیخ که در حال حاضر با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد، روز جمعه میزبان مونشن گلادباخ خواهد بود. این بازی به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

بایرن مونیخ ۳ - کلن ۲/ برتری دشوار شاگردان ناگلزمن نویر و ۳ ستاره بایرن مونیخ به ویروس کرونا مبتلا شدند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها